پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1400 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 114925

صعود گروه کوهنوردی یاران کوهستان چرام به خائیز+تصاویر

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛کوهنوردی از ورزش های مفرح و پرطرفدار است که این روزها گروه های کوهنوردی به مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند . گروه کوهنوردی یاران کوهستان شهرستان چرام به سرپرستی سیاوش احمدی، از آنجایی که طبق معمول و روال همیشگی در طول هفته دو روز را اختصاص داده […]

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛کوهنوردی از ورزش های مفرح و پرطرفدار است که این روزها گروه های کوهنوردی به مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند .

گروه کوهنوردی یاران کوهستان شهرستان چرام به سرپرستی سیاوش احمدی، از آنجایی که طبق معمول و روال همیشگی در طول هفته دو روز را اختصاص داده اند به کوهنوردی، لذا این بار هم با عزمی راسخ به تعداد ۴۸نفر درتاریخ ۲۹/۱۱/۱۴۰۰ راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح، با کوله باری از عشق و امید راهی کوه خائیز شدند و در این راستا پس از صرف صبحانه و کمی استراحت در بین مسیر، پیمایش خویش را ادامه داده و موفق شدند قبل از ظهر به قله کوه خائیز صعود کنند.

که با گرفتن عکس و فیلم بر روی قله مذکور در مسیر برگشت به زیارت امامزادگان رفته و بعد از زیارت و به جا آوردن فریضه ظهر و عصر و صرف ناهار و استراحت، راهی محل سکونت خویش شدند و سرانجام راس ساعت ۵:۳۰ دقیقه در کمال صحت و سلامت به منزل رسیدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت