پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اسفند 1400 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 114999

گزازش آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه

صدای جنوب: با حضور فرمانده انتظامی استان، فرماندار، دادستان کهگیلویه، امام جمعه دهدشت،رئیس دادگستری و مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه روز یک شنبه در دهدشت برگزار شد.   سرهنگ مسعودجو در این جلسه گفت؛ بیش از ۵ ماه سرپرستی انتظامی را عهده دار بودم که همکارانم زحمات یادی […]

صدای جنوب:

با حضور فرمانده انتظامی استان، فرماندار، دادستان کهگیلویه، امام جمعه دهدشت،رئیس دادگستری و مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه روز یک شنبه در دهدشت برگزار شد.

 

سرهنگ مسعودجو در این جلسه گفت؛ بیش از ۵ ماه سرپرستی انتظامی را عهده دار بودم که همکارانم زحمات یادی کشیدند.

 

سرپرست انتظامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: نزاع دسته جمعی نزاع فردی، خودکشی ها، سرقت های مسلحانه، تجاوز به عنف، روند کاهشی داشتیم.

 

وی تصریح کرد: در کشف افزایش کشف داشتیم، تصادفات فوتی کاهش، کشف مشروبات الکی و سلاح افزایش و امنیت خوبی حکم فرما هست.

 

مسعود جو عنوان کرد: اتفاقات ناگواری در سطح شهرستان داشتیم که بامجموعه اعضای شورای تامین به خوبی مدیریت کردیم و امنیت به شهرستان حکم فرما بود.

 

سرهنگ جهان دیماز اظهار داشت: با صداقت وارد نیروی انتظامی شدم و باصداقت خارج شدم و باعث افتخار است که با مجموعه همکاران هم به همین واسطه به پایان رساندیم.

 

فرمانده سابق انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: مدیون همکارانم و مردم فهیم شهرستان کهگیلویه هستم و اعتقاد دارم که باید به مردم خدمت کرد.

 

وی اضافه کرد: از نمایندگان مردم، مسئولان،همکاران خودم و مردم فهیم شهرستان کهگیلویه تشکر می کنم.

 

دیماز گفت؛ هر اقدامی که شد نتیجه زحمات همکارانم بود و خودم را قدردان شما همکاران عزیز میدانم و منبعد اماده هر گونه همکاری هستم چون خادم مردم هستیم.

 

وی عنوان کرد: فرزندان استان و شهرستان توانمند هستند و انتظار داریم در راستای مسئولیت و خدمت به مردم از ظرفیت این عزیزان استفاده شود.

 

دیماز ابراز کرد: همیشه انتصابات ما برحسب شایسته سالاری بود، هیچگاه براساس قوم گرایی تصمیم نگرفتم و شایسته سالاری اولویتم بود.

 

وی با تشکر از رسانه ها گفت: بعضی رسانه ها نون به نرخ روز خور هستند که نیاز است متولین تدبیری در این راستا بیندیشند.

 

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: قدرت و عزت دست خداست و این مسئولیت ها گذرا هستند.

 

امام جمعه دهدشت اظهار داشت: در موضوع شهید رنجبر مظلومیت نیروی انتظامی را دیدیم هرچند اقتدار نیروی انتظامی در دنیا بی نظیر است.

 

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب امنیت نداشتیم امروز امنیت فراهم است و اقتدار ما به جهانیان ثابت شده است.

 

حجت الاسلام وحدانی فر ابراز کرد: نیروی انتظامی بازوی نظام و امین ولایت فقیه است.

 

امام جمعه دهدشت ضمن خوش آمد به فرمانده جدید گفت؛ از زحمات سرهنگ دیماز تشکر می کنم امیدوارم از ظرفیت مشورتی ایشان استفاده شود.

 

سید عبدالعزیز موسوی در این جلسه گفت؛ یکی از شاخصه های توسعه امنیت پایدار است و این امینیت با مشارکت مردم و جامعه برقرار خواهد شد.

 

فرماندار کهگیلویه اضافه کرد: امنیت یکی از برنامه های نیروی انتظامی است و موفقیت های خوبی داشته است.

 

وی اظهارداشت؛ امنیت زیربنای توسعه است و بدون امنیت علم و اقتصاد پیشرفت نخواهد کرد و هیچ چیزی بدون امنیت به سرانجام نخواهد رسید.

 

موسوی عنوان کرد: مجموعه انتظامی در جمهوری اسلامی تفاوت دارد و پلیس ما دارای مزیت های مثبت است و ویژه هایی دارد که در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی شود.

 

فرماندار کهگیلویه گفت؛ پلیس ما ولایت مدار و ایدئولوژیک است و در نظام ما تحت هدایت ولایت فقیه است.

 

وی عنوان کرد: شهرستان کهگیلویه با گسترگی منطقه ای و با پراکندگی جغرافیایی زیاد است، در این منطقه بستر مشکلات وجود دارد ولی با اقتدار نیروی انتظامی نظم برقرار است.

 

موسوی اضافه کرد؛ مجموعه انتظامی شهرستان در مدت تصدی حقیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و امیدواریم این عزیزان حمایت شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت