پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اسفند 1400 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 115013

پاسخ فرماندار چرام  با حضور در مرکز سامد

فرماندار چرام  با حضور در مرکز سامد به تماس‌های مردم شهرستان چرام پاسخ داد. به گزارش صدای جنوب؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام ، روزشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ساعت٩:۱۵لغایت ١٠:٣٠ صبح با حضور در محل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری کهگیلویه وبویراحمد، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم شریف […]

فرماندار چرام  با حضور در مرکز سامد به تماس‌های مردم شهرستان چرام پاسخ داد.

به گزارش صدای جنوب؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام ، روزشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ساعت٩:۱۵لغایت ١٠:٣٠ صبح با حضور در محل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری کهگیلویه وبویراحمد، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم شریف شهرستان و پاسخگوی سوالات و مشکلات مردمی بود.

در این برنامه پاسخگویی، مسائل مربوط به امور عمرانی روستاها و تعیین تکلیف اراضی ملی،وضعیت زمین های زراعی و وضعیت مالی دهیاری ها  از جمله موضوعاتی بودند که مردم در اظهاراتشان عنوان کردند.

وی گفت: تعداد تماس را می توان به حساب پویایی شهرستان قلمداد کرد که مطالبه گر هستند وجای خوشحالی دارد.

فرماندارچرام  گفت: خوشبختانه ارتباط مجموعه مدیران شهرستان با مردم صمیمی است و درطول هفته معمولا با حضور در مساجد و همچنین برپایی میز خدمت در رو ستاها برنامه ریزی شده و حتی در روزهای دیگر کاری نیز پذیرای ارباب رجوع در فرمانداری هستیم و در جلسات رسمی و غیررسمی به حرفها و درد دل‌های مردم گوش داده و برای رفع مشکلات آنان در پی چاره جویی هستم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت