پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اسفند 1400 ساعت 07:12:: شناسه خبر: 115067

در دیدار رئیس شرکت گاز و کارکنان با فرماندار مطرح شد:

از گاز رسانی ۸۵ درصد شهرستان لنده تا گاز رسانی به منطقه موگرمون درآینده نزدیک+تصاویر

رئیس شرکت گاز شهرستان لنده در دیدار با فرماندار از گازرسانی منطقه موگرمون در آینده نزدیک خبر داد.

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، دراین جلسه که مهندس آریتی ومجموعه کارکنان شرکت گاز به صورت منظم جهت عرض خیرمقدم و ارائه گزارش عملکرد در دفتر فرماندار حضور پیدا کردند در ابتدا جناب مهندس آریتی ضمن عرض تبریک وخیر مقدم به فرماندار شهرستان لنده گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود را بیان نمودند و گفتند؛ درحوزه معابر شهری ۱۰۰درصد گاز رسانی را انجام دادیم درحوزه بخش مرکزی ۸۵درصد گاز رسانی صورت گرفت و سعی ما براین بود که روستاهای بالای ۱۰خانوار ودارای طرح هادی را گاز رسانی کنیم ایشان با بیان اینکه حتی در روستاهایی مثل گرده رچ که زیر ۵ خانوار بود این کار را انجام دادیم.

وی گفت نهایت سعی و تلاش ما این است که در آینده نزدیک همه روستاهای ما از نعمت گاز برخوردار شوند مگر اینکه دارای بعد مسافت بالا،جمعیت زیر ۵خانوار وبه لحاظ اقتصادی بصرفه نباشد.

آریتی در مورد گاز رسانی به منطقه موگرمون گفتند؛ منطقه موگرمون به لحاظ مسیر کوهستانی وصعب العبور بودن هزینه‌های زیادی را می طلبد که نیاز به اخذ مجوز دارد که جادارد نماینده محترم مجلس در شورای اسلامی حاج آقا موحد به صورت جدی رایزنی های لازم را بخصوص با وزیر محترم نفت انجام دهند در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفت در بحث هزینه ها نشست هایی با مسئولین بنیادعلوی صورت گرفت که ان شاءالله خیلی امید به موفقیت داریم.

وی افزود: دربحث پروژه ها پیشرفت ۸۵درصدی را داریم،پروژه گاز رسانی قیام به بهمئی به اتمام رسید و همچنین پروژه جدید ایستگاه برای منفک شدن گاز لنده از قیام وبهمئ در حال انجام است.

دراین دیدار جناب آقای دانش فرماندار محترم شهرستان ضمن عرض سلام و تشکر از مجموعه محترم شرکت گاز که به صورت منظم حضور پیدا کردند ، انظباط ومدیریت خوب را دو مقوله و مسئولیتی دانستندکه بر عهده مان است تا به مردم خدمات رسانی داشته باشیم.

دانش افزود : شرکت گاز در انجام ماموریتهای ذاتی خود موفق بوده وخواستار این شدند که در ادامه فعالیت خود شاهد روشن شدن شعله گاز در مناطقی که امکان دارد ،باشیم.

ایشان با اشاره به اینکه خدمات نظام قابل توجه است گفتند ؛ زمانی دغدغه مسئولین آسفالت مرکز استان بود ، اصلا استان امکاناتی نداشت اما امروز به پاس خدمات ارزشمند نظام وانقلاب حتی دورترین نقاط استان از نعمت گاز برخوردار شدند.

دانش با اشاره به اینکه زمانی با بدبختی وسایل ابتدایی مثل هیزم گرما بخش محفل خانواده بود اما امروز خدمات نظام باعث شده که الآن ۸۵درصد مردم لنده از نعمت گاز برخوردار شوند که ما به این مقدار قانع نیستیم ،راضی هم نیستیم وباید تمام تلاش خود را انجام داده تا ظرفیت هایی ایجاد کنیم.

وی جهادتبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در همین کارها دانست وبا اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند؛ کارها را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند که چه کردیم .باید مردم را در جریان کارهای بی نظیری که نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت قرار دهیم.
فرماندار لنده در انجام خدمات ارزشمند گاز رسانی به شهرها و روستاها توصیه ای نیز خطاب به آقای مهندس آریتی داشتند که در بحث ترمیم معابر شهری و روستایی جدیت به خرج دهند و نقاط کنده کاری شده را ترمیم کنند که از دغدغه‌های اصلی مردم می باشد.
دانش گفت؛گازرسانی به روستاها باعث ترغیب مردم به ماندن در روستا ومهاجرت معکوس می شود.
وی گاز رسانی به منطقه موگرمون را که هم در بحث گردشگری موثر هست وهم با توجه به پرورش آبزیان توسعه را بهمراه دارد یادآور شدند و گفتند انتظار هست که تدبیر خوبی ارائه شود و به سرانجام برسد.
در پایان آقای فرماندار ضمن تشکر مجدد از مجموعه شرکت گاز به آقای آریتی توصیه کردند تا آنچه در توان دارند به افراد کم برخوردار وبی بضاعت مساعدت لازم را داشته باشند که آقای آریتی پاسخ دادند که شرکت گاز ضمن ارائه خدمات به افراد معرفی از نهادهای حمایتی کمک هایی خارج از شمول تا سقف ۶میلیون تومان نیز داشته است.

خبرنگار: Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت