پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1400 ساعت 18:12:: شناسه خبر: 115202

خبر خوش معاون استاندار از خطرناک‌ترین جاده کهگیلویه و بویراحمد

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبری خوش از خطرناک‌ترین جاده استان داد.

به گزارش  صدای جنوب کیامرث حاجی زاده در بازدید از پروژه‌های راه شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج گفت: سه پروژه کلیدی در شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج داریم که تا ۱۰ ماه پیش این پروژه ها راکد بودند.
وی گفت: یکی پروژه کمربندی یاسوج به طول ۱۵ کیلومتر است که طبق گزارشی که در شورای ترافیک استان داشته‌ایم بیش از ۱۱ درصد از تلفات انسانی و جاده ای مربوط به این جاده بوده است که به مدت ۱۰ سال رها شده بود.
حاجی زاده با بیان اینکه این پروژه ذیل پروژه اصلی راه یاسوج سمیرم بابامیدان است یادآور شد: اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی ابتدای سال برای آن گذاشتیم که یک مقدار از آن به طلبکاران داده شد و مقداری از آن را نیز به پیمانکار جدید دادیم.
وی گفت: این پروژه در دو فاز است که یکی از آنها تا پل مختار بوده که خارج از پروژه‌های استانی ۱۹ میلیارد تومان برای این پروژه لحاظ شده که پیمانکار قول داده تا ۳۰ اردیبهشت سال آینده یک فاز آن از پلیس راه تا پل مختار را به بهره‌برداری برساند.
این مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه هایی که با دست وزیر راه سابق کلنگ‌زنی شد پروژه تقاطع تنگه مهریان است که پیگیری شده و اعتبارات خوبی نیز برای آن گذاشته ایم.
وی گفت: دیگری پل سوم بشار است که پروژه خوابیده بود الان فعال شده و می بایست همه دستگاه ها خارج از همه ضوابط همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

 

 

 


انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت