پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1400 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 115248

بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران از شعب استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد  از سه شعبه بانک صادرات غدیر و بانک صادرات شعبه جمهوری   بازدید کرد. به گزارش  صدای جنوب از یاسوج مدیرعامل بانک صادرات ایران در این بازدید که با حضور جناب مظاهری رئیس حوزه مدیریت بانک صادرات ایران  و جناب اعلایی مدیر […]

حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد  از سه شعبه بانک صادرات غدیر و بانک صادرات شعبه جمهوری   بازدید کرد.

به گزارش  صدای جنوب از یاسوج مدیرعامل بانک صادرات ایران در این بازدید که با حضور جناب مظاهری رئیس حوزه مدیریت بانک صادرات ایران  و جناب اعلایی مدیر شعب بانک صادرات استان فارس  و حاج خلیل  دانش معاون مدیر یت شعب استان  فارس و جناب روانان مدیر شعب بانک صادرات استان  وبرخی مدیران بانک همراه بود، ضمن گفت و گوی صمیمانه با برخی مشتریان، از اراده و تلاش بی وقفه کارکنان بانک صادرات ایران برای روشن نگاه داشتن چراغ خدمت‌رسانی شعب این بانک قدردانی کرد.
حجت‌اله صیدی در جریان  بازدیداز شعب  بانک صادرات شعبه  غدیر  ضمن بررسی وضعیت منابع، مصارف و مطالبات این شعب با همکاران گفت‌وگو کرد و در جریان دغدغه ها و دیدگاه‌های آنان قرار گرفت.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید سرزده   شعب بانک صادرات  یاسوج ، روند خدمت ‌رسانی به مردم را بررسی کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های همکاران، ادامه مسیر موفقیت بانک صادرات ایران و دستیابی به جایگاه مطلوب را در برنامه‌ریزی و پیگیری دقیق و مستمر برای جذب منابع دانست.
در جریان این بازدیدها کارکنان شعب نیز پیشنهادها و دغدغه‌های خود را با مدیرعامل بانک صادرات ایران در میان گذاشتند.​–>

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت