پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1400 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 115533

در نشست کمیسیون ایمنی راه ها مطرح شد؛معاون عمرانی استاندار:اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به راه‌های روستایی کهگیلویه و بویراحمد/ مشکل آنتن‌دهی محورها رفع شود

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در محورهای ارتباطی استان شد. به گزارش صدای جنوب؛کیامرث حاجی‌زاده در کمیسیون ایمنی راه‌ها با اشاره به اینکه استان در تعطیلات نوروزی مقصد سفر گردشگران و مسافران است، گفت: در یکسال اخیر اقدامات موثری در حذف نقاط حادثه‌خیز انجام شده […]

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در محورهای ارتباطی استان شد.

به گزارش صدای جنوب؛کیامرث حاجی‌زاده در کمیسیون ایمنی راه‌ها با اشاره به اینکه استان در تعطیلات نوروزی مقصد سفر گردشگران و مسافران است، گفت: در یکسال اخیر اقدامات موثری در حذف نقاط حادثه‌خیز انجام شده است که کمربندی یاسوج با ۱۱.۲ درصد تلفات یکی از این محورها است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده، افزود: راه و شهرسازی و پیمانکار قول دادند ۵ کیلومتر از این کمربندی از سمت ورودی اصفهان تا پل مختار را تا اوایل سال آینده تکمیل کند.

وی ادامه داد: تونل گل زردون دیگر نقطه حادثه‌خیز استان که چهار خطه نبود، ۹ میلیارد اعتبارات به این پروژه اختصاص داده شده که در حساب راهداری است و هنوز پیمانکار پروژه مشخص نشده است.

این مسئول با اشاره به محور حادثه‌‌خیز تنگ چویل گفت: به مسیر جاده سوق به دهدشت به عنوان دیگر محور حادثه‌خیز استان ۳.۵ میلیارد اعتبار اختصاص داده شده و پیمانکار کار را آغاز کرده است.

حاجی‌زاده با اشاره به نقاط حادثه‌خیز در تقاطع پاتاوه_ سوق_ دهدشت و پیگیری جهت اختصاص اعتبار افزود: بالغ بر ۲۰ میلیارد به این پروژه اختصاص داده شده که با مسارکت قرارگاه خاتم به پروژه پاتاوه_ دهدشت متصل می‌شود‌.

حاجی‌زاده بیان کرد: کمربندی گچساران دیگر محور حادثه‌خیز در استان است، ۸۰۰ متر از این پروژه مانده که قبل از پایان سال تعیین تکلیف شود، با تلاش استاندار به دنبال جذب اعتبار برای فاز دوم پروژه کمربندی گچساران هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود به افزایش نگران کننده تصادفات در محورهای استان اشاره و عنوان کرد: جاده‌های استان مسیر تردد اتباع بیگانه خصوصا افغانستان شده است، در یک پژو ۱۸ تبعه افغانستانی بودند، که در سه حادثه تصادفات ۱۰ تبعه افغانستانی کشته شدند.

وی شوتی‌ها را دیگر عامل تصادفات دانست و افزود: هر چه سریعتر ایستگاه ایست و بازرسی برای جلوگیری از افزایش کالای قاچاق و جولان خودروهای شوتی تعیین تکلیف شود.

حاجی‌زاده ادامه داد: امسال اعتبارات خوبی به حوزه راه روستایی اختصاص داده شد، ۱۳۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۷۰ میلیارد اسناد خزانه اختصاص داده شده که توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر پروژه‌های راهداری به مناقصه گذاشته شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه شاهدیم پیمانکاران خاکبرداری پروژه‌ای را انجام می‌دهند اما ابنیه را رها می‌ کنند بعد صورت وضعیت چند میلیاردی می‌آورند و خواستار پرداخت مطالبات هستند که دفتر فنی استانداری نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشد و جلوی پرداختی این شکلی را بگیرد.

این مسئول همچنین به عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در حدود ۱۴ محور استان اشاره و از شرکت مخابرات خواست تا سه ماه آینده این مشکل را برطرف کند.

حاجی‌زاده از مسدود بودن محور پاتاوه_ دهدشت تا ۲۰ اسفند ماه خبر داد و گفت: به غیر از عبور و مرور محلی، عبور ماشین‌آلات سنگین و عبور و مرور میان شهرستان‌ها ممنوع است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت