پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1400 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 115766

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده بمناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده در پیامی روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده در پیامی روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

*بسم الله الرحمن الرحیم*
چهارم شعبان مصادف با سالروز ولادت پرچم دار بزرگ کربلا،حضرت ابوالفضل العباس (ع)است .
کسی که جلوه جوانمردی ،تبلور ایمان و یقین و تجسم شجاعت ، وقار و کرامت است و در خصوص مقام و منزلتش همین بس که تمام شهدا در روز قیامت به وی غبطه خواهند خورد.
روز میلادش«روزجانباز »نام گرفت و تا یاد آور رشادت‌های غیور مردانی باشد که به تبعیت از ولایت و درراه ایمان و عقیده با بذل جان خود به مقام جانبازی نائل آمدند.
همان یادگاران روز های عشق وحماسه که زخمهای تن خود را زیر لبخندهای زیبایشان مستور نگاه میدارند. به یقین جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تاسی از همان مکتب علمدار کربلا .گذشت ، فداکاری ، صبر و بردباری پیشه کردند و اسوه ایمان ،صلابت ،ایسنادگی و رشادت گشتند. در راه دین و ولایت ودفاع از کشور به مقام جانبازی و ایثارگری نائل آمدند و چه لقبی برازنده تر و نیکوتر از «شهید زنده»برای این انسانهای وارسته وثابت قدم میتوان یافت .
اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت امام سجاد (ع) را به همه پاسداران مخلص وجانبازان و ایثارگران گرانقدر و خانوده های معزز آنان و مردم شریف کهگیلویه وبویر احمد تبریک عرض نموده موفقیت روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم .

*جهانشیر افراخته*
*رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران لنده*

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت