پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1400 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 115782

در دیدار مسئولان با فرمانده سپاه ناحیه لنده مطرح شد:

سپاه مولد مبارک انقلاب اسلامی است+تصاویر

امام جمعه شهرستان لنده گفت:در طول دهه های گذشته سپاه منشا خیر و برکت برای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، امروز و به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) روز پاسدار، امام جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی شهرستان لنده، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان لنده با حضور در محل کار فرماندهی سپاه ناحیه لنده با وی دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان لنده گفت:در طول دهه های گذشته سپاه منشا خیر و برکت برای ارزش ها و ارمان های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: امروز همه اعتماد به سپاه پاسداران را در بطن جامعه احساس می کنند چرا که سپاه در کف میدان و در خدمت به مردم همواره مشغول خدمت بی منت است.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل گفت:همانگونه که سید وسالار شهیدان از اسلام دفاع کرد امروز پاسداران ما مدافعین راستین اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: امیدواریم همه ما راهوران و سربازان راستینی برای انقلاب، امام و مقام معظم رهبری باشیم.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان لنده باتبریک اعیاد شعبانیه گفت:روز پاسدار روز حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است چرا که سپاه مدافع حریم ولایت و ارزش ها است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری در خصوص رضایت مندی از سپاه فرموند که من از عملکرد سپاه راضی هستم، نشان از تلاش و خدمت بی منت سپاه به احاد مردم است.

جلال دانش گفت:این جمله که اگر سپاه نبود کشور هم نبود را می توان در نبرد با داعش و داعشیان جستجو کرد که وجود نقدس سپاه قدس در منطقه خاورمیانه خنثی کننده توطئه های دشمنان دشمنان بوده است.

وی گفت: حضور میدانی و جهادی سپاه در عراق، سوریه، یمن، لبنان باعث شد تا گروه های مقاومت مردمی در این کشورها شکل بگیرد و منشا خدمات ارزشمندی برای ملت های مظلوم منطقه و خودکفایی و باور حقیقی برای مبارزه علمی و عملی با دشمنان باشد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در ادامه با قدردانی از تلاش های صورت گرفته مسولان گفت: سپاه یکی از نهادهای مردمی است که در تمام صحنه ها و عرصه ها منشا خدمت بی منت بوده و خواهد بود.

سرهنگ ویسی گفت: امروز برای تحقق اهداف عالی بیانیه گام در بسیج و سپاه برنامه های راهبردی خیلی خوبی اجرا شده است که محور این برنامه ها با رویکرد بومی گرایی است.

وی در ادامه گفت: امیدواریم در راستای تحقق مشارکت عمومی مردم در فعالیت های مختلف که از محور های بیانیه گام دوم انقلاب است بتوانیم در زمینه های مختلف زمینه ساز هرچه بهتر این مشارکت باشیم.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت