پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اسفند 1400 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 115890

جانبازان پیام انقلاب را منتقل می‌کنند

جانبازان پیام انقلاب را با صبر بر دردی که نتیجه افتخار آفرین جانبازی است به نسل امروز منتقل کردند.

به گزارش صدای جنوب  به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، نماینده ولی فقیه در استان، به همراه جمعی از مدیران استانی از جانبازان سرافراز ذلفعلی رستگار، شیرزاد رامش و حمید آغاز از جانبازان هفتاد درصد دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

دراین دیدارنماینده ولی فقیه دراستان گفت: نماینده ولی فقیه دراستان گفت: جانبازان مایه سربلندی وافتخار ما و این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما هرگز نمی توانیم جای خانواده های فداکار آنان باشیم زیرا آنان کاری جهادی کردند .
آیت الله حسینی افزود: تک تک ما مدیون خون شهداء و ایثارو از خودگذشتگی جانبازان هستیم چرا که حفظ دین و نظام برایشان از بسیاری امور پیشتر بود.
وی ادامه داد: اگر امروز شاهد امنیت و آسایش در نقطه نقطه میهن اسلامی هستیم می بایست قدردان زحمات و جان فشانی این عزیزان باشیم.
امام جمعه یاسوج گفت: ما مدیون این عزیزان هستیم و باید تلاش کنیم با خدمت بیشتر و صادقانه پاسخگوی ایثارگری‌های این قشر معظم باشیم زیرا جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و حق بزرگی به گردن ملت بزرگ ایران داشته و دارند.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان هم در این دیدار گفت: در استان کهگیلویه بویراحمد ۱۰ هزار و ۶۰۲ جانباز وجود دارد.
رضا پارسیان نژاداهمیت به اشتغال فرزندان شاهد و جانباز را از اهداف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست.
قددرانی از جانبازان در دیگر نقاط استان
همچنین مسئولان و ائمه جمعه دیگر مناطق استان هم امروز به پاس قدردانی از رشادت و ایثارگری های جانبازان سرافراز به دیدار آنان رفتند و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی و از آنان قدردانی کردند.
تجلیل از جانبازان سرفاریاب
به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و روز پاسدار و جانباز، بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در سرفاریاب از پاسدران و جانبازان سرفاریاب تجلیل کرد.
تجلیل از جانبازان چرام
امام جمعه و جمعی از مسئولان چرام ضمن قدردانی از جانفشانی جانبازان و ایثارگران به دیدار جانبازان در شهر و روستاهای تابع شهرستان رفتند و از نزدیک با آنان دیدار و گفتگو کردند.
قدردانی از جانبازان در لنده؛
امام جمعه لنده، فرماندار لنده و فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان از خانواده جانبازان دیدار کردند.
تجلیل از جانبازان باشت
به مناسبت سالروز میلاد باسعادت بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت اباالفضل العباس (ع) وروز جانبازبه همت دفتر امام جمعه وباحضور فرماندار،فرماند ه انتظامی باشت ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و بنیادشهید وامورایثارگران از جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
قدرانی از جانبازان کبگیان؛
به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز امام جمعه کبگیان به همراه مسئولان بنیاد شهید شهرستان بویراحمد از خانواده جانبازان این بخش و مشکلات آنها را بررسی کردند
قدردانی از جانبازان در پاتاوه
امام جمعه پاتاوه به همراه جمعی از مسئولان با جانبازان معظم این شهر دیدار و از آنان قدردانی کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت