پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اسفند 1400 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 115908

روایت معاون عمرانی از وضعیت ترافیکی استان / ۱۸ نفر چگونه در یک پژو جا می شود ؟ فکری کنید

مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور برخی مسئولان استانی و انتظامی در سالن جلسات شهید مطهری اداره کل اموزش و پرورش استان برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار، سردار مصطفایی فرمانده و جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیران چند دستگاه اجرایی استان امروز  دوشنبه  شانزدهم اسفند در سالن جلسات شهید مطهری  اداره کل اموزش و پرورش استان  برگزار شد.
به گزارش  صدای جنوب در ابتدای این آئین سرهنگ اسماعیل خوشوقت به بیان برخی دستاوردها و عملکرد پلیس راهور استان پرداخت .
معاون عمرانی استاندار طی سخنانی گفت : نیروی انتظامی راهی را می رود که شهیدان دردوران دفاع مقدس رفتند و پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب ، همچنان این عزیزان از جان خود برای دفاع از امنیت جامعه ، مایه می گذارند.کیامرث حاجی زاده با اشاره به عملکرد موفق سرهنگ خوشوقت افزود : چه خوب است در هنگام وداع و تودیع یک مسئول ، کار بر زمین مانده وجود نداشته باشد .

حاجی زاده ادامه داد : در حوزه زیر ساخت های پلیس ، نیازمند توسعه بیشتری هستیم و باید به گونه ای عمل کنیم که پلیس ، دغدغه ای غیر از حفظ امنیت و نظم در جامعه نداشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه ترافیک در شهرهای استان گفت : در یک سال اخیر شهرداران را موظف کردیم که در حوزه ترافیکی شهرها با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند .

حاجی زاده افزود : در بحث پایش تصویری شهر یاسوج اقدامات زیرساختی انجام شده و باید با توجه به ضرورت آن در این شهر هر چه سریع تر این سامانه عملیاتی شود. وظیفه ما مسئولین پای کار بودن و حمایت از پلیس است ضمن اینکه باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم .

وی ادامه داد : امار تصادفات بین راهی ما زیاد است که عمده این مشکل مربوط به شوتی ها و قاچاق اتباع افغان است که عمده این آمار بالا مربوط به حوادث ناشی از این دو گروه است .

حاجی زاده گفنت : چطور ۱۸ نفر را در یک پژو جا می دهند ؟! متاسفانه همین موضوع باعث افزایش آمار تلفات در استان ما می شود در حالی که در حوزه زیر ساخت ها اقداماتی شده است . ضمن اینکه این اتباع افغان که اینگونه با تعداد بسیار زیاد در یک خودرو کشته و مصدوم می شوند ، مسلمان و برادارن ما در کشور همسایه هستند .

معاون عمرانی استاندار اظهار داشت : در مسیر بازگشت از برنامه کاری به یاسوج تعداد زیادی خودرو را در محلی نزدیک یک پمپ بنزیندیدم که تجمع عجیبی دارند ! پس از بررسی مشخص شد که خودروهای شوتی در حال برنامه ریزی برای مشخص کردن مکان های حضور پلیس در جاده و هماهنگی برای تردد هستند ! همان لحظه که پاسی از شب گذشته بود تلفن زدم و از مسئولین انتظامی خواستم که فکری به حال این وضعیت شود.

حاجی زاده گفت : این وضعیت خطرات جانی هم برای این راننده ها و دیگران رانندگان بوجود می آورند و نهایتا باید گفت که هر نان آوری فوت کند ، آسیب های اجتماعی زیادی ایجاد می کند که دولت باید چندین برابر هزینه کند تا این آسیب ها را مدیریت کند.

وی افزود : آمار تصاعدی ما در واقع آماری کاذب است که ناشی از ورود همین مواردی است که از بیرون بر استان تحمیل می شود و در واقع جز چرخه ترافیکی واقعی ما نیستند و به دلیل عدم رعایت اصول رانندگی باعث تصادفات می شوند.

سردار مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی پلیس در جامعه اسلامی، مردم داری است و کارکنان نیروی انتظامی باید به صورت ویژه این موضوع را مد نظر داشته باشند.
او بیان کرد: همه ما نسبت به جایگاه و مسئولیتی که داریم، باید جوابگو بوده و به منظور انجام مأموریت و وظایف خود با مردم رفتار و برخورد مناسبی داشته باشیم.
سردار مصطفایی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه پلیس راهور استان  در مسیر انجام وظیفه و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تقدیر و تشکر به عمل آورد.
در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ  اسماعیل خوشوقت رییس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی استان قدردانی ،  وسرهنگ  جابر  پیوست به عنوان رئیس جدید این پلیس  انتخاب شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت