پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اسفند 1400 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 115975

طرح عیدانه ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای طرح عیدانه ترخیص فوق العاده به مناسبت اعیاد رجب و شعبان خبر داد.

 به گزارش صدای جنوب سرهنگ “جابر پیوست” در بیان جزئیات این خبر گفت: به منظور صیانت از اموال مردم و تسهیل در امر ترخیص،امید آفرینی شهروندان، پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد برابر امریه سردار فرمانده انتظامی استان تمهیدات و مشوق هایی را جهت ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی (طرح عیدانه ) تا پایان اسفندماه به صورت ویژه اجرایی خواهد کرد.
وی افزود: مالکان یا وکیل قانونی آنان و متصرفان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت می توانند از امروز با مراجعه به دفاتر پلیس+ ۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهارکرد: شعب ستاد ترخیص تا ساعت ۱۶۰۰ پاسخگوی درخواست های سیستمی واصله شهروندان (اینترنتی و ارسالی دفاتر پلیسی +۱۰)در کوتاهترین زمان خواهند بود.
پیوست تصریح کرد: ارائه خدمات به متصرفین قانونی وسایل نقلیه فاقد دستور قضائی برابر روش های ابلاغی در دستورالعمل ترخیص فوق العاده خودرو و موتور سیکلت های رسوبی با اخذ تعهد در محل دفاتر پلیس+۱۰ و رعایت ضوابط مربوطه در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی از ایجاد شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله خبر داد و عنوان کرد: ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث و اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی فراهم شده است.
به گزارش صدای جنوب  به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان در پایان از دیگر مشوق های این طرح به عدم الزام به تسویه عوارض شهرداری اشاره و بیان کرد: در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز امکان ترخیص خودرو برای آنها فراهم شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت