پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1400 ساعت 18:12:: شناسه خبر: 116272

تکذیب هرگونه بی احترامی به والده «شهید آذریان»

در پی انتشار خبری در جراید محلی و فضای مجازی مبنی بر ضرب و جرح مادر شهید توسط نیروی انتظامی، جوابیه فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه به شرح ذیل جهت درج در رسانه های محلی اعلام می گردد….

صدای جنوب:

در پی انتشار خبری در جراید محلی و فضای مجازی مبنی بر ضرب و جرح مادر شهید توسط نیروی انتظامی، جوابیه فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه به شرح ذیل جهت درج در رسانه های محلی اعلام می گردد:
عوامل گشت پیشگیری یکی از کلانتری‌های شهر دهدشت، در حین گشت زنی شبانه (در حدود ساعت ۳صبح) در حوزه استحفاظی خود و در زمان قطع سراسری برق شهر و جهت جلوگیری از سرقت کابل شبکه برق در حال بررسی خودروهای عبوری بوده که به یک خودرو مشکوک، جهت بررسی آن به خودروی مذکور فرمان ایست داده که راننده و سرنشین خودرو ضمن بی توجهی به دستور، به مامورین اهانت و متواری می گردند. مامورین اقدام به تعقیب خودرو نموده که در این عملیات خودروی پلیس و خودروی متواری با هم برخورد و دچار خسارت شده و متهمان خودروی خود را رها و متواری گردیدند. موضوع به مقام قضایی گزارش و دستور دستگیری متهمان صادر گردید. در اجرای دستور قضایی تیمی به سرپرستی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان به محل سکونت متهم اعزام که متهم رویت نشد و بازرسی منزل بدون خسارت، درگیری و هرگونه تنش و در حدود پنج دقیقه انجام حتی صورتجلسه لازم هم تنظیم گردید. متاسفانه پس از این ماجرا خبری مبنی بر تعرض به مادر شهید در فضای مجازی منتشر گردیده است که به دور از واقعیت بوده و باعث تشویش اذهان عمومی و تکدر خاطر خانواده‌های محترم شهدا شده است.
این فرماندهی ضمن تکذیب هرگونه بی احترامی به والده محترمه شهید آذریان توسط ماموران انتظامی، به اطلاع عموم میرساند:
اولا مامورین نمی دانستند که منزل بازرسی شده محل سکونت مادر محترمه شهید است، ثانیا تفتیش منزل برابر قانون و بدون تنش درگیری بوده ثالثا به محض انتشار خبر تعرض به مادر شهید، تیمی شامل بازرسی و مبادی نظارتی نیروی انتظامی مامور بررسی این موضوع شده که در صورت اثبات هرگونه تخلف از سوی مامورین، ضمن عذرخواهی از مادر شهید با مامورین متخلف برخورد خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت