پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1400 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 116274

دوران ۸سال دفاع مقدس باید به‌درستی به نسل امروز معرفی شود

سید جواد هاشمی گفت: باید جنگ تحمیلی، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به درستی به نسل امروزی معرفی شوند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین رونمایی از هشت عنوان کتاب دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس زوایای بسیاری دارد و باید جنگ تحمیلی، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به درستی به نسل امروزی معرفی شوند.
هاشمی دستاوردها و پیشرفت های امروز نظام و انقلاب را مدیون خون شهدا و ایثارگران دانست و افزود: با ثبت خاطرات ،دلاوری ها و رشادت های آنان تا حدودی دین خود را به آنان ادا کردیم.
وی افزود: یادواره‌های شهدا به ما چندین درس می‌دهد، درس اول این است که هشداری است به ما که الان بازماندگان آن نسل هستیم و هشداری است به آنهایی که مسئولیت دارند تا یادمان بماند میز و صندلی و مقام ما به برکت خون شهدا است و فردای قیامت باید در مقابل خون این شهدای والامقام پاسخگو باشیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آنهایی که در حوزه ادبیات پایداری قلم می‌زنند رسالت بزرگ‌تری دارند، خاطرنشان کرد: خاطرت عزیزان ما از دوران دفاع مقدس، ارزش‌های ماندگاری هستند و باید از نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات دفاع مقدس برای تولید این آثار ادبی حمایت کنیم.

هاشمی ابراز داشت: کسانی که خاطرات و تاریخ شفاهی را به رشته تحریر درمی‌آورند جای تقدیر دارند و ان‌شاءالله که قلم آنها بتواند روان‌تر و شیواتر آن خاطرات زیبا را برای نسل آینده بر روی کاغذ بیاورد. در پایان با حضور نویسندگان حوزه در آن مقدس، برخی مسئولان استانی و خانواده شهدا و ایثارگران از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت در استان تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت