پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1400 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 116468

پیام تبریک حجت الاسلام سیدمحمد موحد به مناسبت میلادمنجی عالم بشریت” قائم آل محمد”

بسم الله الرّحمن الرّحیم مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مِیتَهً جَاهِلِیَّه؛ هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناخته باشد، به مرگ جاهلى مرده است. پیامبر اسلام(ص) ابتدا خویش و سپس شما خواهران و برادران دینی خودم را در این ماه پر میمنت و پر قدر به عبادت حق،طلب مغفرت و تقرب […]

بسم الله الرّحمن الرّحیم
مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مِیتَهً جَاهِلِیَّه؛ هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناخته باشد، به مرگ جاهلى مرده است.
پیامبر اسلام(ص)

ابتدا خویش و سپس شما خواهران و برادران دینی خودم را در این ماه پر میمنت و پر قدر به عبادت حق،طلب مغفرت و تقرب به درگاه پاک احدیت دعوت می کنم.
پانزدهم شعبان میلاد پرنور مولود نجات بشر، خاتم الائمه والمعصومین، گوهرِحیّ وتابناک اقیانوس مقدّس ولایت،اختر تابنده سپهر امامت، رهاینده ظلمت و پرچمدار عدالت،حضرت بقیه الله الاعظم، حضرت مهدی «عج» را محضر تمامی شیعیان در گستره جهان آفرینش،رهبرحکیم و مدبر ایران و اسلام، به ویژه مردم شیعه و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه انتخابیه ام ، تبریک عرض می نمایم و با چشمانی خیس از اشک میلاد در پیشگاه اقدس و اقدر حق تعالیٰ ، ظهور این حجت بر حق زمان را به انتظار می نشینیم.
بازآ که در فراق تو چشمِ امیدوار/ چون گوش روزه دار بر الله اکبر است.
اللّٰهم عجّل لولیک الْفرج

حجت الاسلام والمسلمین سید محمّد موحد

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه ،چرام ،لنده وبهمئی درمجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت