پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1400 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 116619

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در یادواره ۲۲ شهید منطقه رود تلخی بهمئی، مطرح کرد؛ایثارگری مردم شهرستان بهمئی در دوران دفاع مقدس در اذهان و قلوب مردم ماندگار است/ اعتبار و قدرت نظام اسلامی به برکت خون شهداست

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، گفت:مردم بهمئی در طول دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند. به گزارش صدای جنوب؛یادواره شهدای منطقه رودتلخی در محل “امامزاده امیر نجم الدین_گلزار شهدای روستای بلوط حصار ” از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی و با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده […]

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، گفت:مردم بهمئی در طول دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند.

به گزارش صدای جنوب؛یادواره شهدای منطقه رودتلخی در محل “امامزاده امیر نجم الدین_گلزار شهدای روستای بلوط حصار ” از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی و با حضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده و سردار حکمتیان راز فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ، مظلومی نماینده مردم بهبهان و برخی مسئولین محلی و استانی و با شرکت پرشور مردم برگزار شد.

حجت الاسلام موحد در این آئین ضمن تبریک ایام نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) به همه مسلمین جهان، تمامی منتظران و به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای، اظهار داشت: همه ما در این روز مقدس و در این مناسبت مقدس جمع شدیم تا یاد و خاطره شهیدان این منطقه دلاور خیز را گرامی بداریم.

نماینده مردم‌ شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، تصریح کرد: مردم منطقه رود تلخی و ایل همیشه سرافراز و متدین طیبی در دوران دفاع مقدس به زیبایی درخشیدند.

وی، تاکید کرد: مردم بهمئی همیشه در طول تاریخ از کشور، عزت، شرافت و کرامت خودشان به خوبی و مردانه دفاع کردند و به همین لحاظ به خصلت پهلوانی و مردانگی مشهورند.

حجت الاسلام موحد در بخش دیگری از سخنان خود فرهنگ دفاع مقدس را یک مقطع تاریخی فراموش نشدنی این مرز و بوم دانست و گفت: مردم بهمئی که از مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، هر جا نظام نیاز داشت همواره جانفشانی کردند.

وی، ابراز کرد: باتوجه به اینکه ۴۳ سال از عمر انقلاب می گذرد، آنچه ما شاهدش هستیم این است که همه توطئه های دشمن برای متوقف کردن نظام نقش بر آب شد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ایستادگی و اتحاد ، آن چیزی بود که ما را به اینجا رسانده است و امروز کشور های در ادامه مسیر بازماندند و به زباله دادن تاریخ پیوستند.

وی بیان داشت: رهنمودهای حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آن چیزی است که ما را مقابل تمام توطئه ها و اهرم شرق و غرب با صلابت نگه داشت و دشمن دیگر جرات حمله به این نظام را به خود نداد.

موحد با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال رایزنی و گفتگو با جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: علاوه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به نیروی نظامی توانمند کشور اشاره کرد نیروی که زمانی برای تامین کوچک ترین سلاح با مشکل رو به رو بود ولی امروز به حمدالله به گفته سردار شهید سلیمانی که خطاب به ترامپ فرمودند: « در جایی که شما فکر نمی کنی ما هستیم» و آنچه شهید سلیمانی و سردار سلامی عزیز می گویند با پشتیبانی از قدرت بزرگ دفاعی و نظامی است که در جمهوری اسلامی محقق شده است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در مورد شهدا و خانواده شهدا، گفت: 《این عزیزان فخر نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.》

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده، افزود: اگر ما امروز با اقتدار فریاد می زنیم و دشمن لرزه بر اندامش می افتد به اعتبار قطرات خون شهدا است‌.
سید محمد موحد با اشاره به سخنان یکی از نخبگان منطقه در این مراسم در خصوص مشکلات و ظرفیتهای منطقه رودتلخی عنوان نمود با هماهنگی و در معیت فرماندار و مسئولین ، یک وقت موسعی برای بازدید و بررسی موضوعات مورد اشاره در این منطقه تنظیم خواهد شد هرچند خود بنده و مسئولین دفاترم در تهران و شهرستان مطالب مطرح شده را با دقت شنیدیم و نکته برداری کردیم .

گفتنی است این یادواره به همت پایگاه های مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) و شهید طیبی حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی ناحیه بهمئی برگزار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت