پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1400 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 116725

قیمت میوه‌های تنظیم بازاری شب عید/پرتقال ۱۲و سیب قرمز۱۱۰۰۰ سیب زرد۱۲ تومان /شیطنت بازی غرفه دارمیوه شب عید دریاسوج

بازرسی و نظارت بر بازار آجیل و میوه شب عید در سطح شهرستان بویراحمد افزایش می‌یابد

گشت و بازرسی مشترک اداره تعزیرات حکومتی  استان با حضور مدیر کل تعاون روستایی و دکتر معتمدی  مدیر کل جهاد کشاورزی و بازرسان و بسیج اصناف   در راستای حمایت از مصرف کنندگان با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها برگزار و نظارت‌ها بر بازار  و میوه شب عید تشدید خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان  مهر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به موضوع کنترل قیمت‌ها، گران فروشی، کم فروشی و… در بازار استان اظهار داشت: در خصوص بحث نظارت و حوزه رسیدگی طرح کنترل بازار ایام نوروز را از ۱۴ اسفندماه امسال شروع و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داد.

 وی در تشریح قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید گفت: برای ایام عید نوروز هر کیلو پرتقال ۱۲هزار تومان، سیب قرمز ۱۱هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان عرضه خواهد شد.

صالحی با اشاره به نظارت میدانی در بازار استان گفت: در این راستا اکیب های گشت مشترک با حضور ۳ قاضی سیار در سطح بازار و مراکز حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه ۱۱ اکیپ در دوشیفت و هرشهرستان یک اکیپ سیار به صورت میدانی بازار را رصد می‌کنند عنوان کرد: در این راستا علاوه بر مجازات نقدی که در قانون پیش بینی شده از مجازات‌های بازدارنده دیگر از جمله پلمب واحد صنفی و نصب پلاکارد بر سردرب واحد در برنامه داریم.ــ

صالحی افزود” گشت‌های ما تا پایان نوروز فعال خواهند بود و واحدهای صنفی متخلف این را بدانند که تعزیرات حکومتی و مجموعه دستگاه‌های نظارتی پای کار هستند و در صورت مشاهده تخلف، برخورد قاطع و بازدارنده به همراه جزای نقدی و پلمب واحد را برای آنها خواهیم داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تاکید کرد: در صورتی که مردم تخلفی را در سطح بازار مشاهده کردند آن را با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صمت در میان بگذارند تا ما بتوانیم حضور میدانی و برخورد لازم را داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت