پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 فروردین 1401 ساعت 08:01:: شناسه خبر: 116806

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار؛ طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر در چرام افتتاح شد

  به گزارش صدای جنوب؛ روابط عمومی فرمانداری چرام آیین افتتاح طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر عصرامروز_یک شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰_ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ،فرماندار چرام ،معاون سیاسی امنیتی ،معاون عمرانی و برنامه ریزی ،معاون امور جوانان و حراست هلال احمر ،بخشدار ،شهردار ، مسئولان شهرستانی برگزار شد. سید […]

 

به گزارش صدای جنوب؛ روابط عمومی فرمانداری چرام آیین افتتاح طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر عصرامروز_یک شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰_ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ،فرماندار چرام ،معاون سیاسی امنیتی ،معاون عمرانی و برنامه ریزی ،معاون امور جوانان و حراست هلال احمر ،بخشدار ،شهردار ، مسئولان شهرستانی برگزار شد.

سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام با تبریک عبد نوروز گفت: با کاهش میزان شیوع کرونا در کشور و آغاز مجدد سفرهای نوروزی، با توجه به اینکه شهرستان چرام مهمانان نوروزی زیادی دارد و به منظور پوشش حوادث احتمالی و راهنمایی مسافرین نوروزی، طرح های ملی نوروزی در چرام آغاز به کار کرد.

وی خاطر نشان کرد: نوروز امسال جمعیت هلال احمر چرام پایگاههای ثابت و سیار جوانان با همکاری سایر دستگاه های ستاد سفرهای نوروزی آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافرین را دارند.

توفیقیان ادامه داد :با توجه اقلیم خاص منطقه جوخانه تبدیل پایگاه امدادی موقت هلال احمر به دائمی لازم و ضروری است.

رئیس شورای اداری چرام افزود:همدلی و همکاری مردم شهرستان چرام در این ایام وصف ناپذیر است انشاالله امسال هم نهایت همکاری را در استقبال از مهمانان نوروزی انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این افتتاحیه با تبریک عید نوروز و تشکر از کسانی که برای پیشرفت و ابادانی شهرستان همکاری می کنند گفت:مسئولین برای خدمت تعطیل و غیر تعطیل نشناسند و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی افزود :جمعیت هلال احمر نهادی اجتماعی و در همه مسائل ورود می کند و دستگاه ها این نهاد را کمک کنند.

هاشمی مهر اضافه کرد: هدف جمعیت هلال احمر کمک رسانی به مردم است و همه برنامه ها همیشه پیش قدم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد:به دلیل محدودیت های کرونایی جهت استقبال سه پایگاه راه اندازی که یکی از انهاامروز در چرام افتتاح شد.

سید جواد هاشمی مهر گفت: چرام قطعه زیبایی از شمال در جنوب کشور است که انتظار داریم نهایت تلاش و کوشش جهت استقبال از مهمانان نوروزی انجام شود.

وی با قدردانی از همکاری مردم در تزریق واکسن اظهار کرد: استان ما نزدیک به ۹۸ درصد تزریق واکسن را در دوره‌های مختلف انجام دادند و امیدواریم که درصد باقی مانده تزریق واکسن را انجام و مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت