پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 فروردین 1401 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 117107

اجرای ویژه برنامه‌های یوم الله ۱۲ فروردین در کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های ویژه و متنوعی در روز یوم الله ۱۲ فروردین در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

به گزارش  صدای جنوب ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان در جلسه بزرگداشت ۱۲ فروردین گفت: ۱۲ فروردین روز مهمی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی و از روز‌های تاریخی و سرنوشت ساز ملت ایران است.
حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه تحقق نظام مردم سالاری از مهم‌ترین شعار‌های این روز است افزود: ۱۲ فروردین روز تولد نظام جمهوری اسلامی ایران است و سر لوحه این نظام عدالت اسلامی است.
وی به برگزاری برخی فعالیت در این روز اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها می‌توانند اقدامات خوبی در خصوص بزرگداشت این روز انجام دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: اجرای سرود جمهوری اسلامی به صورت سراسری در مصلی‌ها و اماکن عمومی از ساعت ۱۲ ظهر و پخش آن از رادیو و تلوزیون به صورت زنده از جمله ویژه برنامه‌های این روز است.
حجت الاسلام خاضع همچنین اضافه کرد: همزمان با پخش سرود، اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در میادین شهر با هماهنگی شهرداری ها، پویش پرچم افتخار در فضای مجازی، تبیین یوم الله ۱۲ فروردین در مصلی‌ها و تریبون‌های نماز جمعه و اهمیت و نقش مردم در این روز، همخوانی سرود جمهوری اسلامی، توزیع پرچم ها، برگزاری نشست‌ها و برنامه ها، استفاده از ظرفیت مجازی برای تولید محتوا، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی، تزیین ادارات و نهاد‌ها از جمله برنامه‌ها است.
وی به برنامه‌های شب ۱۲ فروردین ماه در مساجد اشاره کرد و گفت: در روز ۱۲ فروردین ماه در مصلی‌ها برنامه‌ها ساعت ۱۲ ظهر برگزار می‌شود و سخنرانی‌ها پیش از خطبه‌ها ایراد خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت