پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 فروردین 1401 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 117546

جمعی از دانش آموزان کلاس چهارم تجربی دبیرستان امام خمینی (ره) چرام در سال ۱۳۷۱بعداز ۳۰سال گردهم جمع شدند+تصاویروفیلم

دانش آموزان چرامی ۳۰سال پیش کلاس چهارم تجربی دبیرستان امام (ره) نشست خاطره انگیز برگزار کردند. جمعی از دانش آموزان کلاس چهارم تجربی دبیرستان امام خمینی (ره) چرام در سال ۱۳۷۱بعداز ۳۰سال گردهم جمع شدند. به گزارش صدای جنوب؛ طی نشستی نمادین دانش آموزان دیپلم تجربی و ریاضی در سال تحصیلی ۱۳۷۱دبیرستان امام خمینی (ره)چرام […]

دانش آموزان چرامی ۳۰سال پیش کلاس چهارم تجربی دبیرستان امام (ره) نشست خاطره انگیز برگزار کردند.

جمعی از دانش آموزان کلاس چهارم تجربی دبیرستان امام خمینی (ره) چرام در سال ۱۳۷۱بعداز ۳۰سال گردهم جمع شدند.

به گزارش صدای جنوب؛ طی نشستی نمادین دانش آموزان دیپلم تجربی و ریاضی در سال تحصیلی ۱۳۷۱دبیرستان امام خمینی (ره)چرام همراه با مدیر و معاون و یکی از دبیران آن روز گردهم آمدند تا خاطرات آن روزها را در ۱۱فرودین ماه ۱۴۰۱زنده کنند.

مهرداد نوروزی از فرهنگیان امروز و‌دانش آموزان آن کلاس در سال ۱۳۷۱که بانی این گردهمایی و دورهمی همکلاسی های قدیم بود بیان کرد: برای تجدید خاطرات خوش آن دوران و‌ همچنین تکریم از دبیران و مدیران دبیرستان که در آن روزها زحمات زیادی کشیدند تصمیم به این دورهمی با هماهنگی سایر همکلاسی و مدیر و‌معاون محترم آن دبیرستان آقایان عالی نسب و‌نعمتی و دبیر عربی آقای کارگر انجام گرفت که روز خوبی را سپری کردیم.

برنامه های این گردهمایی شامل حضور دانش آموزان دردبیرستان و انجام صف صبحگاهی و‌حضور در کلاس درس دکتر کارگر دبیرعربی بود.

حاج بهادر عالی نسب که از مدیران خاطر ه انگیز و‌ قوی آن روزها بود هنوز دانش آموزان دیروز از نظم و انضباط وی در مدرسه یاد می کنند و خاطرات آن روزها را تعریف می کردند.


نعمتی معاون آرام و‌محجوب دبیرستان امام در آن روزها هم در این گردهمایی حضور داشت.

در تشکیل کلاس چهارم تجربی در سال ۱۳۷۱دانش آموزان دیروز باردیگر در نوروز ۱۴۰۱در کلاس درس دبیرعربی حاضر شدند.

همه آنها از تسلط و تدریس خوب آقای کارگر تعریف و تمجید کردند و کسب درصد خوب عربی در کنکور و قبولی در دانشگاه را مدیون وی و دیگر معلمان آن روز دبیرستان امام چرام می دانستند.

در این گردهمایی یاد و خاطره دبیران غیربومی چرام آقایان خشنودی و فراهانی ؛نادریان؛سالاری و معتمدی گرامی و به نیکی از آنها و سایر دبیران غیربومی یاد شد

از دانش آموزان قدیم کلاس تجربی ۱۳۷۱ آن روزهای چرام تعدادی از آنها هم اکنون با تحصیلات عالیه از اعضای هیات علمی و پزشک و اساتید دانشگاه و مدیر ادارات و کارمند و‌معلم و بازاری و شغل آزاد هستند که همگی بخشی از گردانندگان چرخه علمی و صنعتی و اقتصادی جامعه هستند.

 

در پایان کلاس درس با توجه به اینکه اقای حسن تقی نژاد یکی از همکلاسی های قدیم به تازگی پدر وی به رحمت خدا رفته بود همگی به منزل پدر شهید والامقام تقی نژاد رفتند و با ذکر فاتحه یاد و خاطره شهیدتقی نژاد و پدر وی را گرامی داشتند .

اعضای کلاس و مدیر و معاون و دبیر دبیرستان امام خمینی در سال ۱۳۷۱در پایان این گردهمایی میهمان آقای نوروزی بانی این نشست و گردهمایی بودند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت