پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1401 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 118355

پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جواب داد/بیمارستان چرام به اگهی مناقصه عمومی رفت

پیگیری کار بیمارستان چرام مرهون رایزنی و پیگیری های شبانه روزی حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده محترم شهرستانهای ۴ گانه در مجلس شورای اسلامی است. به گزارش صدای جنوب؛ فروردین سال ۹۶ بود که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ، آئین کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام برگزار شد. این بیمارستان قرار هست […]

پیگیری کار بیمارستان چرام مرهون رایزنی و پیگیری های شبانه روزی حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده محترم شهرستانهای ۴ گانه در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش صدای جنوب؛ فروردین سال ۹۶ بود که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ، آئین کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام برگزار شد.

این بیمارستان قرار هست با زیربنای ۴۴۱۳متر در سه طبقه و در زمینی به مساحت بیست هزارمترمربع ساخته شود.

فاز اول آن شامل اسکلت وسازه حدود ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بعلت درخواست پیمانکار مبنی بر تکمیل سقف تعهدات خود و تقاضای ماده ۴۸ و پروسه زمان بر و طولانی مدت جهت بررسی این درخواست از سوی دانشگاه که بعلت پروسه های مختلف انجام گرفته در زمان معاون پشتیبانی قبلی جناب اقای دکتر پورانفر صورت گرفت باعث شد حدود ۹ماه این پروژه معطل بررسی یک درخواست ساده و پیش پا افتاده بماند.

درخواستی که میتوانست کمتر از ۲ هفته بررسی شود ۹ ماه طول کشید و به علت طولانی شدن از سوی دفتر فنی و معاون توسعه قبلی دانشگاه و طولانی شدن روند بررسی پروسه درخواست پیمانکار حق مردم چرام تضییع شد و در نتیجه پروژه بیمارستان چرام عملا حدود ۹ ماه غیرفعال و راکد ماند.

از زمان حضور دکتر غلام نژاد بعنوان سرپرست جدیددانشگاه علوم پزشکی و قول مساعد ایشان در سفر استاندارمحترم بهمراه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی وهیات همراه به شهرستان چرام و بازدید این پروژه از نزدیک،وعده ایشان مبنی بر تعیین تکلیف بیمارستان چرام در کمتر از یکماه عملی شد و پس از اجرای روند اداری وقانونی، پیمان قبلی بیمارستان خاتمه و پیمانکار خلع ید و بیمارستان چرام به آگهی مناقصه عمومی گذاشته شد تا با وجود ۲۰ میلیارد تومان اعتباری که از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این بیمارستان اختصاص داده شده ودر حساب دانشگاه موجود می باشد هر چه زودتر شاهد از سرگیری و تسریع روند اجرای عملیاتی این پروژه مهم در شهرستان چرام باشیم.

پیگیری کار بیمارستان چرام مرهون رایزنی و پیگیری های شبانه روزی حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده محترم شهرستانهای ۴ گانه در مجلس شورای اسلامی که از زمان حضور ایشان و با دعوت وحضور دکتر تقوی نژاد معاون توسعه سابق وزارت بهداشت پیگیر بیمارستان چرام بودو همچنین تلاشها و زحمات شبانه روزی فرماندار محترم و مدیرشبکه بهداشت ودرمان چرام و همکاری سرپرست معاونت توسعه و مسئولین محترم دفتر فنی و امور قراردادهای دانشگاه می باشد که جا دارد از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت