پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1401 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 118414

برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری بعدازماه مبارک رمضان /استقرارنمایندگی اداره فرهنگ وارشاداسلامی درمارگون

  به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، «امین درخشان» در محفل انس با قرآن و همایش «جهاد تبیین» که در مصلی امام رضا (ع) شهر مارگون برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از از حضور قاریان بین المللی و استانی قرآن، فرهیختگان قرآنی، امام جمعه و همچنین مردم شهر مارگون در این محفل قرآنی، اظهار […]

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، «امین درخشان» در محفل انس با قرآن و همایش «جهاد تبیین» که در مصلی امام رضا (ع) شهر مارگون برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از از حضور قاریان بین المللی و استانی قرآن، فرهیختگان قرآنی، امام جمعه و همچنین مردم شهر مارگون در این محفل قرآنی، اظهار کرد: امام جمعه مارگون نشان داد که رسالت و ماموریت اصلی خود که در حوزه فرهنگ است را به خوبی از عهده آن برآمده و دغدغه مندانه پای مسائل فرهنگی حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، گفت: ما در راستای رسالت خود در حوزه فرهنگ و هنر وظیفه داریم به مناطقی که شاید تاکنون در حوزه فرهنگ در گذشته بهتر دیده نشده اند، با همکاری و همراهی سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و با تعاملی که به عنوان وظیفه و رسالت خود می‌دانیم، در تعامل با سایر دستگاه ها این وظیفه را انجام دهیم.

وی آغاز این حرکت را همین محفل انس با قرآن به عنوان یک حرکت ارزنده و ارزشمند دانست و افزود: تلاش می‌کنیم که این برنامه‌ها در آینده نیز تداوم داشته باشند.

درخشان با اشاره به اینکه شهر مارگون، روستاها و مناطق همجوار نیز از پوشش این برنامه های فرهنگی محروم نخواهند شد، ادامه داد: وقتی ما وارد این مجلس و محفل شدیم، مشخص شد که فرهنگ و مسائل فرهنگی برای این مردم حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منش، روش مردم و نظمی که در این محفل قرآنی حاکم را ستود و خاطرنشان کرد: این حضور و نظم مردمی نشان دهنده این موضوع بوده که مردم شهر مارگون فرهنگی بوده و بدون تردید وظیفه ما را دو چندان خواهد کرد که باید همواره توجه به مسائل فرهنگی در این شهر و شهرستان را مدنظر داشته باشیم.

وی یادآور شد: به برکت همین اعتقاد و سلیقه فرهنگی مردم شهرستان مارگون تلاش می کنیم هفته آینده نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را راه اندازی کنیم که با استقرار این ادارهف برنامه های فرهنگی و هنری بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.

درخشان ضمن اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی که متناسب با ذائقه این مردم باشد برگزار خواهد شد، گفت: انشاالله بعد از ماه مبارک رمضان جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری مارگون را در همین منطقه با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی که در زمینه استقرار نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسائل فرهنگی این شهرستان به صورت مستمر پیگیر بودند، تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: با راه‌اندازی نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مارگون تلاش می‌کنیم تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان رونق بگیرد و مثل سایر شهرستان‌های استان، برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی در شهرستان مارگون از سرگرفته شود.

محسن زارعی

   

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت