پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 فروردین 1401 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 118641

ایرنا در پنجمین جشنواره ابوذر کهگیلویه و بویراحمد درخشید

آثار سه نفر از همکاران مرکز یاسوج و دفتر گچساران در پنجمین جشنواره ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد جزو برترین های جشنواره شناخته شد.

به گزارش ایرنا، در پنجمین جشنواره ابوذر که امروز بیست ونهم فرودین در ستاد کنگره شهدای شهر باسوج برگزار شد، از  بهنام احمدی رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان کهگیلویه و بویراحمد در دو موضوع یادداشت نویسی و گزارش های اثرگذار در زمینه تولیدات رسانه ای امیدآفرین و جهش تولید شایسته تقدیر شناخته شد .

در این آیین گزارش فاطمه رشیدی جهان آباد خبرنگار ایرنا مرکز یاسوج  نیز با عنوان “سی سخت در آستانه فصل سرد” عنوان  مقام نخست پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرد.

همچنین گزارش فرزانه شریفی  خبرنگار ایرنا دفتر گچساران با عنوان “شکارچیانی که به عشق البرز دست از ماشه کشیدند، جزو برترین ها قرار گرفت و این خبرنگار لوح سپاس دریافت کرد.

رییس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: ۵۰۰ اثر از ۴۰ خبرنگار و مدیر رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد به پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شد که با داوری کارشناسان ۲۰ محصول خبری شامل خبر، گزارش، تیتر، کلیپ، یادداشت، عکس و سایر تولیدات رسانه به عنوان آتار برتر انتخاب شد.

فخرالدین رضایی تاکید کرد: جشنواره رسانه ابوذر در موضوعات مهمی همچون موضوع حمایت از تولید، پیشرفت و توسعه استان، غنی سازی و ترویج فرهنگ انقلاب در فضای رسانه ای افزایش حمایت از تولید، رفع موانع تولید، کرونا، کادر درمان و کمک های مومنانه در استان، زلزله سی سخت، تلاش، سازندگی و خدمت، اقدامات بسیج و سپاه در استان، مسائل صنفی اصحاب رسانه استان، آسیب های فرهنگی و اجتماعی در استان، آسیب شناسی رسانه های استان، مسائل شهری، مشارکت شهروندی، رسانه ها و کاهش فقر در استان، بصیرت و دشمن شناسی و نقش استان در دفاع مقدس برگزار شده است.

وی بیان کرد: پنجمین جشنواره ابوذر در استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بخش رسانه های حرفه ای و فعالان رسانه ای برگزار شده است.

رضایی تصریح کرد:جشنواره رسانه ای ابوذر سال ۱۴۰۰ استان با مشارکت دستگاه هایی همچون، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری یاسوج، حمل و نقل و راهداری استان، کمیته امداد استان، صنعت و معدن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شده است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت