پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1401 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 118763

وعده استاندار برای تغییر مدیران بانک‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/۳ مدیری که به زودی تغییر می‌کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالای ۷۰ درصد مدیران گذشته تغییر کرده‌اند و هنوز چند نفری از آنها تغییر نکرده که به دنبال تغییر آنها هستیم.

به گزارش  محمدربیعی خبرنگارصدای جنوب  از یاسوج ،سید علی احمدزاده در نشست با فعالان اقتصادی با استقبال از برگزاری جلسات با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی گفت: برای برگزاری جلسه با فعالان اقتصادی آمادگی دارم و هر زمانی نظیر چنین جلساتی برگزار شود با استقبال می‌پذیرم و حضور پیدا می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان این بخش افزود: دست شما سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی را می‌بوسم، برایم فوق‌العاده عزیز، مهم و قابل احترام هستید.

وی ادامه داد: وقتی کسی یک کارگاه تولیدی راه‌اندازی می کند ده‌ها خانوار چشم انتظار آن شغل و کار تولیدی هستند تا مشغول به کار شوند و درآمدی داشته باشند، پس کار شما تا این اندازه مهم و ارزشمند است.

احمدزاده با بیان اینکه قدردان تک تک فعالان بخش صنعتی، تولیدی، کشاورزی و کسانی که اشتغال و تولید را دنبال می‌کنند هستم، افزود: در آینده نظیر این جلسات بیشتر و تخصصی‌تر برگزار شود تا بتوانیم در جهت توسعه استان گام برداریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معاون اقتصادی استانداری کاربلد است و از او می‌خواهم تحول ایجاد کند گفت: اتاق فکری با حضور حضور فعالان اقتصادی و کارآفرینان تشکیل شود تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود در پاسخ به انتقاد برخی از فعالان اقتصادی مبنی بر فعالیت نیروهای دولت گذشته در دولت کنونی گفت: بالای ۷۰ درصد مدیران گذشته تغییر کرده‌اند و هنوز چند نفری از آنها تغییر نکرده که به دنبال تغییر آنها هستیم و امیدوارم ظرف روزهای آینده وزرا با تغییر این افراد موافقت و کسانی را که معرفی کردیم تایید کنند.

وی با بیان اینکه همه تغییر و تحولات تنها به دست من احمدزاده نیست عنوان کرد: ۱۲ نفر برای یک پست معرفی شدند در نتیجه فردی انتخاب شد که از جریان همسو با دولت نبود، البته نباید به مدیران قبلی اهانت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تنها سه نفر از مدیران کل هنوز تغییر نکرده‌اند که در صدد تغییر هر سه نفر آنها هستیم و امیدواریم طی چند روز آینده تغییر کنند، عنوان کرد: به سمت تغییر در مدیریت بانک‌ها هستیم تا حتی‌المقدور کسانی انتخاب شوند که دلسوز استان و مردم باشند.

وی با بیان اینکه من تلاش می‌کنم از تهران بودجه بگیرم به شرط آنکه شما هم پای کار بیاید افزود: همین چند روز پیش برای نجات جنگل‌های زاگرس ۲۰ میلیارد تومان از سازمان جنگل‌ها پول گرفتم، علاوه بر این تجهیزاتی هم در اختیار استان برای مبارزه با آفات درختان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ۸ هزار میلیارد تومان برای دشت‌های کشاورزی لنده، بویراحمد، کهگیلویه و سایر نقاط استان نیاز داریم برای این اعتبار در تهران رایزنی کردم امیدوارم با اختصاص این میزان اعتبار موافقت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تغییر مدیران را در تهران پیگیری می‌کنم اما اولویت من جذب اعتبارات است در واکنش به سخنان یکی از فعالان اقتصادی مبنی بر بازگشت اعتبارات دستگاه‌ها گفت: هیچ پولی از استان بر نمی‌گردد از همه دستگاه‌ها تعهد گرفتم که اجازه ندهند پولشان برگردد اگر پول و اعتبارات برگردد که مدیر به درد نمی‌خورد.

وی در پایان با بیان اینکه بهتر است به جای حواشی به کار اصلی خودمان که تغییر و تحول و پیشبرد اهداف است بپردازیم، خاطرنشان کرد: مدیرکل‌ها عوض می‌شوند اینقدر به من فشار نیاورید بگذارید به کارهای تخصصی خودمان برسیم استان به شما نیاز دارد و ما متعهد هستیم که در سال جاری ۱۳ هزار و ۵۲۰ شغل ایجاد کنیم، اگر پای کار باشیم می‌توانیم مشاغل بیشتری ایجاد کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سال‌ها در استان نبودم و این بار که توفیق خدمات‌ به مردم را پیدا کرده‌ام به دنبال ارتباط با مردم و حل مشکلات آنها هستم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت