پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1401 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 118829

آمریکا در طول چهاردهه گذشته “سپاه هراسی” را جزءراهبردهای کلان و مستمر خود قرار داده است/روزقدس «کلید» قیام جهانی بر علیه استکباراست

خطیب جمعه چرام: گذشت روح بزرگ می خواهد بخشش خانواده همتی از حق شرعی و قانونی خویش ، مبنی بر گذشت از اعدام قاتل فرزند خویش نشان از عظمت روح پدر و مادر و بستگان مقتول دارد. به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در خطبه های نماز جمعه […]

خطیب جمعه چرام: گذشت روح بزرگ می خواهد بخشش خانواده همتی از حق شرعی و قانونی خویش ، مبنی بر گذشت از اعدام قاتل فرزند خویش نشان از عظمت روح پدر و مادر و بستگان مقتول دارد.

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان چرام اظهار داشت: شکست حمله نظامی آمریکا در طبس( پنج اردیبهشت ۱۳۵۹) از رخداد هایی است که دست قدرت خدای متعال دیده میشود.

افشار گفت: دشمن هرچقدر قوی و پرقدرت باشد در مواجهه با مردمی که در مسیر حق و در تبعیت از امام حق هستند هم دچار محاسبات اشتباه می شود و هم اقدامات اشتباهی را انجام می دهد. هرچند دقیقترین و بهترین و سریعترین و مطمئن ترین پیش بینی های خود را انجام داده باشد.

خطیب جمعه چرام بیان نمود: اراده خدا و محاسبات الهی به گونه ای عمل می کند که نه تنها دشمن به مقصود خود نمی‌رسد بلکه حتی نتیجه برعکس می گیرد؛ به توطئه های گوناگون و متنوع و پیدا و پنهان آمریکا در این ۴۱سال دقت کنیم! واقعا چه تدبیرشیطانی را میتوانستند انجام بدهند که نداده اند؟

وی افزود: دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸، سالروز صدور فرمان امام خمینی برای تاسیس بزرگترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی است. نیرویی که در طول چهل سال گذشته مهمترین و بیشترین نقش ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده است و بسان شجره ی طیبه ای در جای جای ایران اسلامی و منطقه سایه افکنده است.

افشار گفت: آنچه از بیانات بنیانگذار آن پیدا است و رهبرانقلاب اسلامی به عنوان فرماندهی کل قوا برآن تاکید دارند،همچنین طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی، سپاه برای پاسداری از آرمان‏ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است. برخلاف کسانی که چهل سال است، سپاه ستیزی و سپاه هراسی تبدیل به راهبرد همیشگی شان شده است.

خطیب جمعه چرام بیان نمود: آمریکا در طول چهاردهه گذشته، به ویژه در سالیان اخیر راهبرد شوم “سپاه هراسی” را جزءراهبردهای کلان و مستمر خود قرار داده است.

وی افزود: سپاه و نیروهای چهارگانه با سپاه قدس و نیروی هوافضا و سازمان اطلاعات و جنگ‏های نوین اش، نماد اقتدار و قدرت و پایداری مردم ایران و نظام اسلامی است.

خطیب جمعه چرام اظهار داشت: روزقدس «کلید» قیام جهانی بر علیه استکبار و اسم رمز انقلاب جهانی بر علیه صهیونیزم جهانی و نماد یک مبارزه مستمر و فراگیر در همه عرصه‌ها و اعصار است.

 

وی افزود: مسأله فلسطین یک مسأله اساسی است و مخصوص دولت‌ها و کشورهای اسلامی هم نیست؛ مسأله فلسطین یک مسأله انسانی است؛ وجدان‌های انسانی وادار به واکنش می‌شوند در مقابل آنچه بر سر ملت فلسطین آمد، صرفاً مسأله اسلامی نیست.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت