پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1401 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 118991

آئین تکریم ومعارفه مدیران قدیم وجدیداداره امورعشایرشهرستان چرام برگزارشد+تصاویر

طی مراسمی مسعود پورحسینی به عنوان رئیس اداره امور عشایر شهرستان چرام معارفه ومنصوب شد. به گزارش صدای جنوب؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام ضمن تشکر از تلاش های شاکری وآرزوی موفقیت برای رئیس جدید گفت: امیدواریم مدیریت جدید بتواند از ظرفیت ها و پتانسیل های مناطق عشایری به نحو مطلوب استفاده نموده و خدمات اثر […]

طی مراسمی مسعود پورحسینی به عنوان رئیس اداره امور عشایر شهرستان چرام معارفه ومنصوب شد.

به گزارش صدای جنوب؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام ضمن تشکر از تلاش های شاکری وآرزوی موفقیت برای رئیس جدید گفت: امیدواریم مدیریت جدید بتواند از ظرفیت ها و پتانسیل های مناطق عشایری به نحو مطلوب استفاده نموده و خدمات اثر بخشی برای این جامعه مولد انجام دهد.

وی افزود:این تغییرات طبیعی هست اما انچه می ماند عملکرد و کارهای ماست.

وی بر خدمت هرچه بیشتر به مناطق عشایری چرام تاکید کرد و با اشاره به اینکه خدمت به مردم عشایر نشین از وظایف اصلی مدیران است و کوچکترین سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست گفت : باید به مناطق عشایری توجه جدی تری نسبت به گذشته انجام و تجهیزات مورد نیاز عشایر فراهم شود.

فرماندار چرام گفت:عشایر همواره به عنوان یک قشر مولد نقش مهمی در وضعیت اقتصادی کشور و منطقه داشته است.

دکتر توفیقیان افزود:براساس آمار سال ۹۵عشایر شهرستان در کهگیلویه ثبت شده که اعتبار سهم ارزش افزوده بالغ بر ۵میلیارد تومان برای عشایر هیچ سودی نداردو خواهان برگشت سهام عشایر در چرام هستیم.

وی افزود: طرح حفر چاه روستاهای آرند و اطراف ،چرو و سیمکی از نیازهای شهرستان هست که اگر مورد بهره برداری قرار گیرد در تامین اب این رو ستاهها مشکلی مشاهده نمی شود.

توفیقیان اظهار کرد:  رسیدگی به وضعیت معیشت و رفع چالش های موجود در مناطق عشایر از اصلی ترین اهداف امور عشایر است که امیدواریم در کمترین زمان پیگیری و برطرف شود.

توحیدی معاون توسعه عشایر استان گفت:عشایر چرام با جعیتی بالغ بر ۱۵۰۰خانوار ۲۵درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می دهد.

وی ضمن تشکر از همکاری دستگاهها افزود :عشایر به تنهایی نمی تواند کار ها را انجام دهد انتظار داریم همه دستگاهها کمک کنند.

وی گفت: تولید ۱۰۰۰تن گوشت و ۳۵درصد شیر و لبنیات توسط عشایر سهم به سزایی در شهرستان و خارج از شهرستان دارد که نیازمند حمایت هست.

مهندس مسعودپورحسینی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زراعت و از کارکنان با سابقه سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد وازفرزندان شایسته شهرستان چرام به عنوان مدیرجدیدامورعشایراین شهرستان معارفه ومنصوب شد واز شاکری مدیرقبلی تقدیروتشکربه عمل امد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت