پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1401 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 119065

نتیجه ی نظر کارشناسی، جلب رضایت خداوند متعال و تلاش در جهت احقاق حقوق مردم و مراجعان

در نشست اعضای هیئت مدیره مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در استان رئیس و دیگر مسئولین آن مشخص، و احکام اعضای جدید به آنان اعطاء شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، در نشستی که با حضور دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری و  روشندل رئیس حفاظت اطلاعات این دادگستری، با اعضای هیأت مدیره این مرکز برگزار گردید، احکام اعضاء به آنها اعطاء و رئیس و دیگر اعضای هیئت مدیره با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

 در آغاز این آیین دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از اعضای قبلی و تبریک به اعضای هیئت مدیره ی جدید مرکز وکلاء، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه در استان، ارشادات و راهنمایی های لازم را بیان نمودند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه کارشناسان یکی از اشخاص مؤثر در دادرسی عادلانه محسوب می‌شوند، در ادامه اظهار داشت: در این راستا شایسته است، کارشناسان به صورت مداوم و مستمر، در تقویت تعهد و تخصص خود بکوشند.

 دکتر نگین تاجی با اظهار اینکه نظرات کارشناسی کمک کار قاضی در احقاق حق می باشد، افزود: در انجام امور مربوط به کارشناسی تلاش نمایید که نظر کارشناسی شما با دقت و سرعت و فارغ از اطاله دادرسی، به شعب محاکم ارائه گردد، که نتیجه ی آن جلب رضایت خداوند متعال و تلاش در جهت احقاق حقوق مردم و مراجعان می باشد.

در ادامه ی این نشست محمدهادی یزدان پناه رییس دوره ی دوم هیأت مدیره مرکز کارشناسان، ضمن تشکر از رییس کل دادگستری استان جهت تعامل با مجموعه کارشناسان اظهار داشت: مرکز مرکز وکلاء، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه در استان، با وجود سابقه ی کم استقلال خود در استان، کماکان پیشرو بوده و با داشتن اعضایی متخصص و متعهد و ارائه خدمات تخصصی نسبت به احقاق حقوق عامه،  همواره کمک کار دستگاه قضاست.

عضو شورای عالی کارشناسان کشور با اشاره به این که در تازه ترین گزارش منتشر شده از عملکرد مرکز وکلا و کارشناسان کشور، مرکز استان در خصوص عملکرد کارآموزی و آموزش، جزو استانهای برتر با سطح عالی بوده، افزود: مرکز کارشناسان استان با جذب اعضای جدید و مجرب سیاست کلی مرکز وکلا و کارشناسان را در راستای سیاست های قوه و جذب کارشناسانی متعهد و در تراز نظام، در پیش گرفته و هم اکنون با احتساب کارآموزان خود بیش از ۲۷۰ عضو دارد.

لازم به ذکر است علی محمد روستا رئیس جدید مرکز دارای سوابقمتعددی از جمله مدیر طرحهای عمرانی دانشگاه یاسوج، سرپرست سابق دانشکده فنی دانشگاه یاسوج، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی دانشگاه یاسوج، کارشناس رسمی دادگستری، عضو شورای عالی فنی راههای استان، عضو کمیته فنی و بررسی طرح‌های ساختمانی استان، عضو کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی، ناظر و محاسب پایه یک را در رزومه ی کاری خود دارد.

درپایان این آیین احکام اعضای اصلی هیأت مدیره توسط دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به آنان اعطاء شد. 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت