پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اردیبهشت 1401 ساعت 04:02:: شناسه خبر: 119349

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور مسئولین استانی وشهرستانی در جوار امامزاده امیرولی(ع) شهرچرام+تصاویر

محفل انس با قرآن کریم با حضور امام جمعه،فرماندار و دیگر مسئولین در جوار امامزاده امیر مجدالدین ولی(ع) شهرستان چرام برگزار شد.   به گزارش صدای جنوب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام با بیان اینکه امامزادگان مصداق آیه‌ی إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ هستند، اظهار کرد: بسیاری از امامزادگان عالم و راوی حدیث و […]

محفل انس با قرآن کریم با حضور امام جمعه،فرماندار و دیگر مسئولین در جوار امامزاده امیر مجدالدین ولی(ع) شهرستان چرام برگزار شد.

 

به گزارش صدای جنوب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام با بیان اینکه امامزادگان مصداق آیه‌ی إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ هستند، اظهار کرد: بسیاری از امامزادگان عالم و راوی حدیث و همچنین شخصیت‌های جریان‌ساز و مهمی بودند. امامزادگان برای نشر معارف اهل‌بیت (ع) و مکتب اسلام مهاجرت کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه امروزه بقاع متبرکه و امامزادگان کارکردهای بسیار وسیعی دارند، تصریح کرد: حرم مطهر امامزادگان در پرتو علاقه‌ای که مردم ایران اسلامی به این بزرگواران دارند به قطب‌های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده‌اند.

 

امام جمعه چرام: بر جایگاه ویژه موضوع زیارت در آموزه‌های دینی ما تاکید کرد و افزود: در راستای نشر معارف اهل‌بیت (ع) برنامه‌های مهم فرهنگی و مذهبی در بقاع متبرکه و امامزادگان برپا می‌شود؛ همچنین بقاع متبرکه در سال‌های اخیر، خدمات اجتماعی را به مردم پیرامون خودشان در موضوعات مختلف ارائه داده‌اند.

 

حجت‌الاسلام افشار بر ضرورت معرفی و شناسانده شدن امامزادگان به مردم و نخبگان کشور تاکید کرد و گفت: قطعاً در هر جایی که یک امامزاده‌ای معرفی شده، آثار و برکات آن امامزاده برای مردم نیز بیشتر شده است؛ معرفی امامزادگان به مردم یکی از وظایف مهم در سازمان اوقاف و امور خیریه است؛ طبیعتاً معرفی امامزادگان از زوایا و دیدگاه‌های متفاوت برای اقشار مختلف مردم، مهم است و موضوعیت دارد.

 

گفتنی است این محفل به همت دفتر امام جمعه چرام، فرمانداری، اداره اوقاف و امور خیریه، هیئت امنای امامزاده و اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه برگزار گردید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت