پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اردیبهشت 1401 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 119605

تجلیل از کارگران زحمتکش شهرستان چرام در روز ۱۱ اردیبهشت بمناسبت روز جهانی کار و کارگر+تصاویر

صدای جنوب؛ درود خدا بر کسانی که کاری را بر عهده میگیرند و آن را محکم ، قوی ، درست و کامل انجام می دهند سلام درود بر ارواح مطهر شهدا به ویزه شهیدان گرانقدر جامع شریف کارگری هفته کارگر که از ۵ الی ۱۱ اردیبهشت شروع می شود، ایامی است برای ارج نهادن و […]

صدای جنوب؛

درود خدا بر کسانی که کاری را بر عهده میگیرند و آن را محکم ، قوی ، درست و کامل انجام می دهند

سلام درود بر ارواح مطهر شهدا به ویزه شهیدان گرانقدر جامع شریف کارگری

هفته کارگر که از ۵ الی ۱۱ اردیبهشت شروع می شود، ایامی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند .

که روز ۱۱ اردیبهشت مصادف با روز جهانی کار و کارگر که در تمام نقاط کشور این روز را جشن میگیرند . این روز تعطیل کارگران می باشد و این خود نشان از شأن منزلت و جایگاه والای کارگر است

همانطور که پیامبر اکرم خود در مورد این جایگاه و شأن و منزلت کارگر در جهان و اسلام فرمود که من دست پینه بسته کارگر را میبوسم.

من هم به نوبه خودم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام کارگر این روز را خاضعانه به عزیزان کارگر خدوم و زحمت کش کشور عزیزمان بویژه کارگران شهرستان چرام و خانواده محترمشان تبریک گفته و آرزوی سلامتی برایشان دارم .

شورای عالی کار حقوق و مزایای کارگر را متناسب با نرخ تورم هر ساله تعیین می کند، که امسال ۷/۴۵ درصد رشد داشته که برای هر کارگر با دو فرزند مبلغ بر ۶ میلیون چهاصد هزار تومان خواهد بود که نسبت به سالهای گذشته عدد قابل قبولتری می باشد و از طریق این اداره رابطه مزد پیگیری و حق السعی کارگر را متناسب با قانون به او می دهیم . چون در اختلاف رابطه بین کارگر و کارفرمایی، قانون این اجازه را به ما داده تا به آن ورود کنیم.

علی الرغم تلاش و فعالیتهای وزارت و همچنین کانون سراسری انجمنهای صنفی، مسئولین حفاظت فنی ، ایمنی و بهداشت کار هنوز هم نتوانستیم خطرات احتمالی را به صفر برسانیم . لذا کارفرمایان محترم جدیت و اهمیت دادن به کار ایمن، و پیروی از دستورات ایمنی که باعث کاهش حوادث و اتفاقات تلخ و ناگوار با اهمیت دادن از طریق آموزشهای ایمنی تعهدات خود را نسبت به کارگران و حفظ سلامت و صیانت نیروی انسانی را در اولویت خود قرار دهند.

مهرداد دستوریان

سرپرست اداره چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت