پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اردیبهشت 1401 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 119654

پروژه های انتقال آب کهگیلویه ۴۴٠ میلیارد تومان شارژ مالی شدند

  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان صبح امروز در دیدار با فرماندار کهگیلویه از تخصیص در تمامی ظرفیتهای اعتباری جهت پروژه های ابی شهرستان کهگیلویه خبر داد:پروژه های انتقال آب کهگیلویه ۴۴٠ میلیارد تومان شارژ مالی شدند. به گزارش صدای جنوب،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان صبح امروز در دیدار با فرماندار کهگیلویه از […]

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان صبح امروز در دیدار با فرماندار کهگیلویه از تخصیص در تمامی ظرفیتهای اعتباری جهت پروژه های ابی شهرستان کهگیلویه خبر داد:پروژه های انتقال آب کهگیلویه ۴۴٠ میلیارد تومان شارژ مالی شدند.

به گزارش صدای جنوب،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان صبح امروز در دیدار با فرماندار کهگیلویه از تخصیص در تمامی ظرفیتهای اعتباری جهت پروژه های ابی شهرستان کهگیلویه خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد و حجت الاسلام موحد نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس در این راستا ۴٠٠ میلیارد تومان برای تسریع و تکمیل طرح‌های آبرسانی کهگیلویه اختصاص یافت.

مصلح با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه ها در سال جدید جزو طرح های ویژه وزارت نیرو درشرف اقدام می باشد  تصریح کرد: تا پایان سال ١۴٠٢ تکمیل پروژه آبرسانی به دیشموک و دهدشت پیش بینی می شود .

وی افزود: این اعتبارات به منظور تکمیل، اجرا پروژه‌ها تخصیص یافته است.

وی پروژه ابرسانی دشت های حومه غربی دهدشت را دیگر پروژه‌ دانست و خاطرنشان کرد: در صورت عقد قرارداد قرارگاه خاتم با شرکت نفت این پروژه نیز عملیاتی می شود .

وی با تقدیر از رایزنی فرماندار کهگیلویه در پیگیری و رفع مشکل پروژه های عمرانی ابراز امیدواری کرد :با بهره برداری از این پروژه ها شاهد توسعه وسیعی در حوزه انتقال اب شهرستان خواهیم بود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تورم و نواسانات اقتصادی در یک مقطع رکود  پروژه ها و بی اعتمادی مردم به مدیران را به همراه داشته است تصریح کرد: مشکلات کشور در شرایط کنونی مدیریت جهادی وتلاش با نیت الهی و مبتنی بر علم و درایت دارد تا اعتماد مردم به نظام خدشه دار نشودومردم را از انقلابی که خودشان پایه ریزی کردند دور نکند.

وی با تاکید بر از سر گیری پروژه های نیمه کاره امور اب در شهرستان تاکید کرد : لازم است اجرای پروژه‌ها با بهترین کیفیت و درکمترین زمان ممکن انجام گردد و مردم این شهرستان هر چه سریع‌تر از مواهب این پروژه ها بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار : امروز, ۲۲:۰۶

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت