پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1401 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 119807

نمایندگان مجلس استعفا دهند

حال سوال اینحاست، مجلس انقلابی که بیشتر وقت خود را صرف مسائل غیر ضرور کرده چطور در این هیاهوی گرانی که می تواند زمینه ساز هر نوع پیشامد بدی باشد سکوت نموده و عملا دست دولت را بر فشار اوردن به انها باز نگه داشته است، 

صدای جنوب:

گرانی قیمت ها در بازار متاسفانه لحظه ای شده و شرکت ها با پررویی هرچه تمامتر در نبود مدیریت نظارت نه تنها پنهانی چنین قیمت ها را بیان می کنند بلکه با اطلاعیه و نامه های رسمی در حال بازی با اعصاب مردم و فشار اوردن به مردم هستند.

پس از پر کشیدن گوشت و بسیاری از ضروریات تغذیه ای از سفره مردم حال در روزهای اخیر دولتمردان که هیچگونه توجهی به حال مردم ندارند یک شبه قیمت ماکارونی و انواع نان، قوت اغلب مردم محروم و دهک های پایین را سه برابر کرده اند تا نفس مردم به فشار اید و دیگر حتی توانی برای خرید انان نداشته باشند.

اگر روزی دولتمردان وعده های رنکارنگی برای سفره مردم می دادند و مجلسی که خود را انقلابی بیان می کرد دغدغه اش را معیشت مردم بیان می کرد امروز می بینیم علی رغم یکدست شدن هرسه قوه انچنان فشاری به مردم بابت گرانی همه اجناس وارد می شود که حتی در دولت قبل و زیر شدیدترین فشار تحریمی احساس نشد.

حال سوال اینحاست، مجلس انقلابی که بیشتر وقت خود را صرف مسائل غیر ضرور کرده چطور در این هیاهوی گرانی که می تواند زمینه ساز هر نوع پیشامد بدی باشد سکوت نموده و عملا دست دولت را بر فشار اوردن به انها باز نگه داشته است،

چرا نمایندگان ملت در حمایت از موکلین اعتراض نمی کنند؟ چرا از راه قانونی وزرای ناکارامد را پاسخگو نمی نمایند؟ چرا عملا همراه دولتمردان شده اند.

مردم به چه کسی شکایت کنند و کجا داد بزنند.

متاسفانه ضعف نمایندگان و دولتمردان که خود را انقلابی و مردمی می دانستند به پای انقلاب و مقام معظم رهبری (این سید مظلوم) نوشته می شود.

کاش نمایندگان مجلس در عمل انقلابی بودن خود را نشان دهند و از همین امروز جلوی یکه تازی دولت را بگیرند و اگر نماینده ای در عمل به وظایفش جانب مردم را نمی گیرد ان را طرد و از خانه ملت بیرون کنند و اگر هم نمایندگان مجلس قدرتی نداشته و در موضع ضعف خود را می بینند دست جمعی استعفا دهند تا تکلیف مردم روشن شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت