پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 119911

توصیه‌‌ای برای سایت محلی کبنانیوز/ به جای حاشیه‌پردازی به دنبال توسعه استان باشیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیگیر و مطالبه‌گر حقوق و نیازهای جامعه فرهنگی استان است و در هر سفر به تهران به این مهم رسیدگی و رایزنی‌های متعددی انجام می گیرد.

سید رشید تقویان فعال اجتماعی در یادداشتی خطاب به مطلب اخیر منتشر شده در سایت خبری کبنا نیوز آورده؛

از افراط و تفریط در بیان بپرهیزید (مقام معظم رهبری)

در دنیای پر هیاهوی امروز و در جولان رسانه‌های متعدد چه سخن‌ها که رانده نمی‌شود و چه مطالب که گفته نمی‌شود افکار عمومی همواره در پی دریافت اطلاعات و در پی آن افزایش آگاهی های مختلف و طبیعتاً کاربردی کردن آنها در زندگی بوده و بدیهی است که خوراک دهندگان فضای رسانه‌ای و متولیان و مدیران و گردانندگان حوزه‌های مختلف پیام در این زمینه نقش فوق‌العاده مهمی را ایفا نموده و در کاهش و افزایش اعتقادات، باورها، منش‌ها و روش‌های مبتنی بر این داده‌ها مسئولیت عقلی، شرعی و قانونی دارند.

استان پر رسانه کهگیلویه و بویراحمد در این فضای پر داد و شنید همراه این قافله است.

اخیراً مطلبی در سایت محلی و استانی کبنانیوز دیده‌ام که تعجبم را نسبت به گذشته از این رسانه محلی و بومی بیشتر کرده است( استاندار هفته معلم و کارگر را تبریک نگفت)، اگرچه این سایت محلی و استانی قبلا نیز از این مطالب تعجب‌برانگیز منتشر کرده است ولی ذکر چند نکته را ضروری دانستم.

۱_ دکتر احمدزاده طبق شنیده ها علاقه زیادی به جامعه فرهنگی دارد و در عمل طبق دستور ایشان شورای آموزش و پرورش به ریاست خود استاندار و مرتباً با دستور کار مناسب برگزار می گردد که در زمان استانداران قبلی کمتر شاهد این اتفاق بوده‌ایم.

۲_استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیگیر و مطالبه‌گر حقوق و نیازهای جامعه فرهنگی استان است و در هر سفر به تهران به این مهم رسیدگی و رایزنی‌های متعددی انجام می گیرد.

۳_ پیام تبریک ویژه روز معلم به صورت ابتکاری و در قالب عکس نوشته منتشر و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است و ظاهر قضیه گویای عدم اطلاع مدیران سایت محلی و استانی کبنا نیوز می باشد.

۴_دکتر احمدزاده در دیدار با مردم عزیز مادوان در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان پیشاپیش روز معلم را تبریک گفته و به همین مناسبت در آیین بزرگداشت روز معلم در اداره‌کل آموزش و پرورش شخصا شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

۵_ ایشان روز کارگر را هم در قالب عکس نوشته تبریک گفته و هم در عمل مدافع حقوق جامعه کارگری بوده و خواهد بود.

حال با عنایت به انتشار پیام تبریک استاندار در قالب عکس نوشته کوتاه و گویا به هر دو مناسبت آیا مدیران سایت استانی و محلی کبنانیوز نباید حداقل نگاهی مختصر به فضای رسانه‌ای می انداختند تا دچار این اشتباه فاحش نمی‌شدند، اگر هم عامدانه نوشتند که مشمول بد اخلاقی رسانه‌ای شده‌اند.

۲_این سایت محلی و استانی می‌تواند به جای ذره بین برداشتن و دنبال مسائل ریز و حاشیه گشتن حداقل به توسعه استان کمک نماید.

۳_ به سایت محلی و استانی کبنا نیوز می‌گویم برادران و خواهران عزیزم بیایید به جای حاشیه‌پردازی و چوب لای چرخ کارهای استان گذاشتن به توسعه استان کمک کنید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت