پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اردیبهشت 1401 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 119931

نمایش خیابانی ( بی خانه مان) کاری از گروه هنری فردا شهرستان لنده به روی صحنه رفت+تصاویر

نمایش خیابانی “بی خانه مان”کاری از گروه هنری “فردا” طراح و کارگردان یاسر خالقی در قالب طرح تولید نمایش با موضوع آسیب های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگلویه وبویر احمد با موضوع آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان لنده اجرا رفته است.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده نمایش بی خانه مان با همکاری اداره کل و موسسه سفیر دنا به منظور کاهش آسیب‌ های اجتماعی در شهرستان لنده اجرا شد.
اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده با اعلام این خبر افزود: نمایش خیابانی “بی خانه مان”کاری از گروه هنری “فردا” طراح و کارگردان یاسر خالقی در قالب طرح تولید نمایش با موضوع آسیب های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگلویه وبویر احمد با موضوع آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان لنده اجرا رفته است.

این نمایش به آسیب های موجود در خانواده و روابط خانوادگی مثل توجه به فرزندان و رابطه عاطفی بین زن و شوهر پرداخته است.

در این نمایش
فضل الله باقری
حمید ویسی
حسین صدر
به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان نمایش بدین صورت این است که دو کارتن خواب طبق عادت به محل همیشگی خوابشان می آیند اما با مردم مواجه میشوند و وقتی میبینن که مردم نمیرن که راحت بخوابن تصمیم میگیرن که از آنها پول بگیرند اما وقتی مردم به آنها پول نمیدهند میخواهند بروند که نوجوانی به داخل صحنه می آید و جلوی آنها را میگیرد و با آنها درد دل میکند که از خانه فرار کرده ودیگر نمیخواهد با پدر مادرش زندگی کند چون آنها به او توجه نمیکنندو همه چیز را پول و رفاه نمیداندو از زندگی این کارتن خواب ها خوششان می آید و میخواهد با آنها زندڭی کند اما کارتن خواب ها نمیپذیرند و بفکر دادن راهکار برای برگشتن او به خانواده اش می افتند و نقش پدر مادرش را برایش بازی میکنند.
عوامل این نمایش عبارت اند از
دستیارکارگردان: رضا عسکری
طراح لباس: افضل خرمی
عکاس : حمید سیدی
طراح پوستر: احمدصفدری

این نمایش در سه تاریخ در سطح شهرستان لنده اجرا رفت
شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ساعت:۲۱ پارک امید لنده
دوشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ ساعت: ۲۰:۳۰  چمن مصنوعی ایدنک
چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۴ ساعت:۲۱ پارک ورودی لنده

اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی کهگلویه و بویراحمد طرح تولید نمایش با موضوع آسیب های اجتماعی را در سراسر استان جهت حمایت از گروه های نمایشی و ارتقاع سطح فرهنگ در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی به راه انداخته است.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت