پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 خرداد 1401 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 121463

مشاور فرماندار لنده در امور سیاسی منصوب شد+تصویر

جلال دانش فرماندار شهرستان لنده، طی حکمی بهمن محمدی را به سمت مشاور سیاسی منصوب کرد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان لنده، بهمن محمدی به عنوان مشاور ارشد سیاسی و اجتماعی فرماندار منصوب شد.

بهمن محمدی دارای سوابقی همچون بخشدار مرکزی و بخش سوق شهرستان کهگیلویه و سوابق دیگری در جهاد کشاورزی،بسیج، کمیته امداد، بهزیستی و همچنین از جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی می‌باشند.

در این حکم آمده است:
جناب آقای بهمن محمدی سلام علیکم
احتراما، نظر به تعهد و تجارب ارزشمند و ارزنده کاری جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور ارشد سیاسی و اجتماعی فرماندار منصوب می شوید.
انتظار می رود تمام سعی و توان علمی و اجرایی خویش را جهت بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت موجود برای برقراری ارتباط و تعامل پویا و کار آمد با ادارات و اقشار مختلف شهرستان خصوصا نخبگان ومتنفذین ، دستگاه ها و نهاد های ذیربط شهرستان ،هماهنگی و برنامه ریزی دقیق با اهتمام ویژه وتلاش وافر جهت پیشبرد اهداف امور وماموریت های محوله بویژه امر مردمی سازی دولت اقدام و در راستای تحقق شعار سال، جهادتبیین براساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله عالی )، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست های کلی دولت انقلابی و مردمی ایران قوی در قالب برنامه ریزی منسجم را فراهم آورید، توفیقات روزافزون شما را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) وتحقق اهداف دولت مردمی و عدالت محور در انجام وظایف وامور محول از خداوند متعال مسئلت دارم.

جلال دانش
فرماندار شهرستان لنده

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت