پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1401 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 122553

قدردانی به سبک نمایندگان مجلس/وزیر خستگی ناپذیر جهاد کشاورزی استیضاح می شود

برخی خبرها از استیضاح وزیر پرتلاش وخستگی ناپذیر جهاد کشاورزی حکایت می کند.

صدای جنوب:

درخبرها آمده که طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به همراه سه وزیر دیگر به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تحویل شد.
اگرچه استیضاح برخی ازاین وزرا ضروری است آما انچه موجب نگرانی شده استیضاح دکتر ساداتی وزیرپرتلاش و انقلابی جهاد کشاورزی می باشد.
ساداتی نژاد که به باور همه کارشناسان موفق ترین وزیرکابینه آیت الله رئیسی است با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها بخش زیادی از این مسئولیت رابرعهده گرفت وبرای موفقیت این طرح شبانه روز درحال فعالیت است.
کمک وتوجه ویژه به تولیدکنندگان و حمایتی که تاکنون ازاین قشر سابقه نداشته، نگاه کارشناسی به مشکلات بویژه مشکلات واحدهای مرغداری و تامین نهاده های دامی، حضور در کنار رئیس جمهور درسفرهای داخلی وخارجی  واعتماد رییس جمهور به ایشان، وفور کالا دربازار وبرنامه ریزی منسجم برای صادرات بخش کشاورزی بهترین دلیل برای موفقیت وزیرکاشانی کابینه دولت مردمی آیت الله ریبسی است.
به هرحال استیضاح ساداتی نژاد ازسوی برخی نمایندگان باتوجه به عملکرد درخشان وی امری غیرضروری و عجیبی است که باعث دلسردی سایر وزرا و جامعه هدف یعنی کشاورزان خواهد شد.
اگرچه استیضاح حق نمایندگان مجلس و ابزاری برای بررسی عملکرد وزیران است اما در شرایط فعلی برگزاری جلسات کارشناسی با وزیر جهاد کشاورزی بهترین راهکار می باشد وامیدواریم نمایندگان مجلس به این مهم توجه نمایند.

پیمان باوند

مدیرمسئول پایگاه خبری صدای جنوب

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت