پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1401 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 122563

استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای برگزاری جشنواره ملی کوچ عشایر در یاسوج

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری بهتر جشنواره ملی کوچ عشایر بعد از دو سال بیماری کرونا تاکید کرد.

کیامرث حاجی‌زاده در جلسه کارگروه برگزاری جشنواره ملی کوچ عشایر با بیان اینکه اقدامات خوبی برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته اما کافی نیست، گفت: معرفی استان در کنار فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری می‌تواند به ایجاد اشتغال و بهبود معیشت و درآمد مردم کمک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های متعددی گردشگری استان افزود: دو جشنواره ملی در تیرماه برگزار می‌شود، نخست جشنواره معرفی محصولات روستا در تاریخ ۱۲ تا ۱۴ تیر ماه به میزبانی تهران که استان کهگیلویه و بویراحمد باید در این جشنواره حضور فعالی داشته باشد.

وی عنوان کرد: جشنواره کوچ عشایر به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج دیگر جشنواره‌ای است که در نیمه دوم تیرماه برگزار می‌شود و همه دستگاه‌ها و البته رسانه‌های استان پای کار بیایند و این رویداد مهم را که بعد از دو سال بیماری کرونا برگزار می‌شود اطلاع‌رسانی کنند.

حاجی‌زاده بیان کرد: در جهت برگزاری بهتر این جشنواره ملی، امور عشایر، فرمانداران، شهرداران و دهیاران حضور فعالی داشته باشند و از ظرفیت سپاه عشایر به صورت ویژه استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تاریخچه، فرهنگ و آداب و رسوم مردم کهگیلویه و بویراحمد از ورزش‌های باستانی گرفته تا زندگی ایلی و عشایری و بوم‌گردی در این جشنواره معرفی شود.

وی با اشاره به فرصت معرفی بزرگان استان بیان کرد: این جشنواره فرصت مهمی است تا سرداران این استان در دفاع مقدس و دلاوری‌های رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه حماسه پد خندق به مردم ایران معرفی شود.

حاجی‌زاده در پایان با تاکید مجدد بر همکاری همه دستگاه‌ها در جهت برگزاری هر چه بهتر جشنواره ملی کوچ عشایر به میزبانی شهر یاسوج گفت: شهرداری یاسوج پای کار باشد، ضمن اینکه اصناف بر قیمت‌ها نظارت کند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت