پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 تیر 1401 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 122721

کنکور در لنده در محیطی آرام، سالم و به دور از حواشی برگزار می شود / بقلم محمد ظاهر آخش

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

کنکور در لنده در محیطی آرام، سالم و به دور از حواشی برگزار می شود.

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، کنکور در لنده در محیطی آرام، سالم و به دور از حواشی برگزار می شود.

کنکور لغتی لاتینی است با املای conquer و به معنای غلبه کردن بر، یا پیروزی یافتن بر چیزی است . ماحصل دوازده سال درس خواندن ، ختم می شود به این آزمون رقابتی یا ماراتن علمی . گرچه نمی شود آن را همه یا قسمتی زیاد از زندگی دانست اما در واقع برای بیشتر خانواده ها به صورت رایج کل زندگی جا افتاده است و به همین خاطر استرس و تنش های فوق العاده ای را خواسته یا نا خواسته بر اکثر دانش آموزان و خانواده ها وارد می آورد. اینکه این آزمون به چه صورتی برگزار شود که واقعا سطح علمی افراد سنجیده شود و دانش آموز را مهیا برای ورود به مرحله دانشجویی نماید و خلا های علمی بین دو مرحله را بتوان تا حدودی پُر نمود، خود جای تامل است و در طول بیست و پنج سال گذشته تغییراتی را در نحوه برگزاری تجربه نموده است.

حواشی ایجاد شده در سالهای گذشته در خصوص برگزاری کنکور و بی اعتمادی های حاصله که اگر واقع بینانه نگاه کنیم نسبت به سایر شهرها ، میزان آن در لنده مستحق آن همه تبلیغات در حق این منطقه نبوده است اما اثرات و تبعات منفی برای خانواده ها داشته و تا حدودی باعث بی اعتمادی و وارد شدن تنش بیشتر به دانش آموزان پر تلاش و خانواده هایشان شده است .

لذا در کنکور سال ۱۴۰۱ ، برنامه ریزی ، تلاش و جدیت خاص فرماندار پر انرژی به عنوان ریس شورای آموزش و پرورش و نیز ریس اداره آموزش و پرورش واز طرفی انتخاب عوامل اجرایی متعهد، وظیفه شناس و پای کار ، زمینه برگزاری آزمونی سالم ، آرام ، بدون و به دور از حواشی را فراهم نموده است و انشاالله در روزهای آتی به حول و قوه الهی داوطلبان عزیز در محیطی سالم به رقابت می پردازند و اولیا گرامی در این خصوص دغدغه ای نداشته باشند .ِ

از همشهریان عزیز و بزرگوار انتظار می رود تا بیش از بیش در کاهش حواشی پیشقدم باشند و نسبت به مصرف برق در روزهای برگزاری این آزمون مهم فرزندان خود را یاری نمایند و به داوطلبان خود حتما گوشزد نمایند که از همراه داشتن هرگونه وسایل الکترونیکی خودداری کنند و خدای ناکرده زمینه ایجاد تخلف و محرومیت را برای خود فراهم ننمایند زیرا عوامل اجرایی در عین مهربانی و ملاطفت نسبت به اجرای قانون کاملا مصمم هستند.

در خاتمه هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه ، خاصه شهید بهشتی (ره ) را گرامی می داریم .
محمدظاهر آخش شهروندفرهنگی لنده

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت