پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 تیر 1401 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 122830

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس‌جمهور به جاده سپیدار_سرفاریاب/ احمدزاده؛ قول‌هایی که به مردم دادیم عملیاتی می‌شود

سید علی احمدزاده در بازدید از منطقه سپیدار بویراحمد در جمع مردم با اشاره به مقاومت مردم این منطقه علیه حکومت طاغوت گفت: قیام مردم سپیدار علیه ظلم و برای به پا داشتن حکومت الهی بود و خدا را شاکریم و قدردان نعمت جمهوری اسلامی که بر محوریت اسلام و توحید و آرای مردم است هستیم.

صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی به جاده سپیدار_ سرفاریاب خبر داد.

سید علی احمدزاده در بازدید از منطقه سپیدار بویراحمد در جمع مردم با اشاره به مقاومت مردم این منطقه علیه حکومت طاغوت گفت: قیام مردم سپیدار علیه ظلم و برای به پا داشتن حکومت الهی بود و خدا را شاکریم و قدردان نعمت جمهوری اسلامی که بر محوریت اسلام و توحید و آرای مردم است هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود افزود: ابتدا به خودم سپس از معاونین و مدیران می‌خواهم قدردان مردم و حکومت دینی باشند چرا که در حکومت دینی کارهای ما ارزش الهی پیدا می‌کند و هیچ چیزی در نزد خداوند مانند خدمت صادقانه و بی ریا به مردم نیست.

وی خطاب به مدیران و معاونین حاضر در این برنامه گفت: از همکارانم می‌خواهم هرچه در توان دارند برای استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مناطق محروم بگذارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سپیدار منطقه قیام‌گر علیه حکومت طاغوت، شهیدپرور و دارای مردمانی نجیب است و باید هر چه در توان داریم برای خدمت به این مردم بگذاریم.

احمدزاده در خصوص جاده سپیدار به سرفاریاب و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: از محل سفر رئیس جمهور ۷۰ میلیارد تومان برای جاده پول گذاشتیم و اگر نیاز باشد این مبلغ را افزایش می‌دهیم.

وی تنگ تامرادی را یکی از مناظر زیبای گردشگری در کشور دانست و عنوان کرد: مردم از تمام مناطق کشور به این منطقه گردشگری سفر می‌کنند که دستگاه‌های مربوطه رفاهیات این منطقه را تامین کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار اختصاص اعتبار برای تعریض جاده تنگ تامرادی شد و گفت: ۸ کیلومتر جاده منطقه گردشگری تنگ تامرادی نیاز به تعریض دارد که برای سهولت در دسترسی مردم استان‌های جنوبی، فارس و مناطق گرمسیری اعتبار اختصاص داده ایمن‌ سازی و از بن‌بست خارج شود.

احمدزاده به وضعیت آب آشامیدنی منطقه سپیدار اشاره کرد و یادآور شد: اگر با حفر چاه یا برداشت آب از رودخانه مشکل آب شرب منطقه حل می‌شود این کار توسط آب و فاضلاب انجام گیرد، ضمن اینکه ظرف یک تا دو ماه آینده طرح جامع آب‌رسانی به این منطقه ارائه شود.

احمدزاده عنوان کرد: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان پول برای رفع تنش آبی و محرومیت زدایی در اختیار استان است که بخش قابل توجهی به سپیدار اختصاص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سپیدار در تقسیمات کشوری دیده شود گفت: عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای سپیدار در دستور کار شرکت گاز استان باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچین خواستار رفع مشکل اینترنت در منطقه سپیدار و همچنین آبشار تنگ تامرادی شد و گفت: مشکل اینترنت نه فقط در یک منطقه بلکه در تمام سپیدار باید رفع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بهسازی ۲۳ روستای این منطقه در دستور کار باشد خاطرنشان کرد: همه تعهدات و قول‌هایی که به مردم این منطقه دادیم اجرایی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت