پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 تیر 1401 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 123165

حضورسیدمحمدموحددر جمع ملی پوشان نوجوان هندبال ایران

  نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با حضور در اردوی تیم ملی با بازیکنان و کادر فنی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد در این دار و نشست صمیمی با خانواده های هندبال و اعضای فنی تیم ملی نوجوانان هندبال […]

 

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با حضور در اردوی تیم ملی با بازیکنان و کادر فنی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد در این دار و نشست صمیمی با خانواده های هندبال و اعضای فنی تیم ملی نوجوانان هندبال ایران اظهار داشت و گفت:خیلی خوشحالم که در جمع شما آینده سازان هندبال ایران حضور دارم.
وی افزود:جا دارد از همه عزیزان و دست اندرکاران که این شرایط را مهیا کردند تقدیر و تشکر کنم.
رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا ظرفیت های ورزشی در شهرستان های حوزه انتخابیه به شرایط مطلوب و مناسبی برسد.
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پی تماس تلفنی با وزیر ورزش و جوانان قول مساعد حضور ایشان را برای سفر به حوزه انتخابیه و جلسه‌ با ورزشکاران گرفت.
دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،نکویی زاده رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه،نکویی زاده شهردار دهدشت،پارسایی رئیس هیات هندبال استان و مجموعه خانواده های ملی پوشان کهگیلویه ای حاضر در اردو نیز در این نشست حضور داشتند.
لازم به توضیح است که در اقدامی قابل تقدیر مجموعه هتل بهمنی دهدشت به صورت رایگان اسکان و پذیرایی ملی پوشان را بر عهده گرفت.
نهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان پسران کشور از ۱۴ تا ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور ۲۵ بازیکن در سالن تخصصی شهید باهنر شهر دهدشت در حال برگزاریست .
ابوالفضل راه‌شناس، روح الله عادلخانی‌پور، علی حیدریان، حسین حیدریان، امیرحسین کرمی، علی سعیدی، امیرحسین وفائی، امیر رشیدآبادی، ایلیا گلی، امیرحسین غلام‌نژاد، رضا سلطانی، احمد آرام، بنیامین خداوردیان، آریا مژه‌گان، هادی خواجه سلیمی، حسین علمی‌خواه، مهدی دارینی، عباس باج، محمدحسن خادمی، علی امیر یوسفی، ماهان دولت‌خواه، محمد امین امینی‌پرور، امیر حسین رفیعی، محمد امین راشد و حسین فتاحی نفرات دعوت شده به نهمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران هستند.
مهدی اخوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی زاده (سرمربی)، حمید ربانی کیا (مربی)، رضا جعفرنیا (مربی)، محمد جمالی (بدنساز)، محمد سیاوشی (مربی دروازه‌بانان)، رضا سرسنگی (ماساژور) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.
 تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های ملی کره‌جنوبی، بحرین میزبان، هند و ازبکستان مصاف خواهد کرد.
رقابت‌های هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا از ۲۵ مردادماه لغایت ۵ شهریور به میزبانی بحرین برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که ۹ ملی پوش از استان کهگیلویه و بویراحمد در این اردو حضور دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت