پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 تیر 1401 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 123170

پیشرفت جهادی پروژه ۴ خطه چرام -دهدشت/تقدیر و تشکر سید جلال داورپناه ازحجت الاسلام موحد

  پروژه چهار خطه کردن محور ارتباطی دهدشت-چرام یکی از پروژه های مهم دو شهرستان کهگیلویه و چرام می باشد که با سرعت خیلی خوبی در حال کار می باشد.   به گزارش صدای جنوب،پروژه ۴ خطه کردن محور ارتباطی دهدشت-چرام یا بالعکس یکی از پروژه های مهم دو شهرستان کهگیلویه و چرام می باشد […]

 

پروژه چهار خطه کردن محور ارتباطی دهدشت-چرام یکی از پروژه های مهم دو شهرستان کهگیلویه و چرام می باشد که با سرعت خیلی خوبی در حال کار می باشد.

 

به گزارش صدای جنوب،پروژه ۴ خطه کردن محور ارتباطی دهدشت-چرام یا بالعکس یکی از پروژه های مهم دو شهرستان کهگیلویه و چرام می باشد که به علت کمبود اعتبارات سال های زیادی راکد و نیمه تمام رها شده بود.

جاده‌ای به طول ۱۷ کیلومتر دو شهرستان چرام و کهگیلویه را به هم وصل می کند که با توجه به نا ایمن بودن و افزایش تصادفات در این جاده، عملیات ۴ خطه کردن و بهسازی ۱۴ کیلومتر از این محور از دو سمت ورودی چرام به دهدشت و ورودی دهدشت به چرام از سال ۹۳ آغاز شد.
خوشبختانه با تلاش های حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و مسولان استانی و شهرستانی این پروژه بعد سالها روند لاک پشتی و راکد بودند در دو سال اخیر جان دوباره ای گرفت و در حال حاضر در چند جبهه کاری عملیات تعریض یا ۴ خطه کردن این محور در حال اجراست.
حاج جلال داورپناه پیمانکار این پروژه در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت؛دو قطعه باقی مانده محور ارتباطی چرام-دهدشت و یا بالعکس در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با اشاره‌ به اینکه عملیات روکش آسفالت به اتمام رسید افزود:در حال حاضر در چند جبهه کاری دیگر از جمله زیرسازی و ساخت ابنیه فنی فعالیت می کنند که تا ۲ ماه آینده کل این پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
داورپناه از پیگیری ها و همراهی های حجت الاسلام موحد نماینده پرتلاش شهرستان های کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر ویژه کرد.

پیشرفت جهادی پروژه 4 خطه چرام -دهدشت/تقدیر و تشکر سید جلال داورپناه از نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی/تصاویر

 

پیشرفت جهادی پروژه 4 خطه چرام -دهدشت/تقدیر و تشکر سید جلال داورپناه از نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی/تصاویر

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت