پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 تیر 1401 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 123173

با حمایت هتل المپیک ، یاسوج میزبان کلاس مربیگری درجه ۳ شنای بانوان و آقایان کشور

به گزارش  امید دنا  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،حکمتی اصل رئیس هیات شنا ،شیرجه و واترپلو کهگیلویه وبویراحمد گفت :با حمایت و اسپانسری مدیریت هتل المپیک ،شهر یاسوج میزبان کلاس […]

به گزارش  امید دنا  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،حکمتی اصل رئیس هیات شنا ،شیرجه و واترپلو کهگیلویه وبویراحمد گفت :با حمایت و اسپانسری مدیریت هتل المپیک ،شهر یاسوج میزبان کلاس مربیگری درجه ۳ شنای بانوان و آقایان است .
 ،رئیس هیات شنا ،شیرجه و واترپلو استان کهگیلویه وبویراحمد  اظهار داشت :با حمایت مادی و معنوی مدیریت هتل المپیک وبا حضور مدرسین رسمی فدراسیون شنای کشور ،شهر یاسوج میزبان کلاس مربیگری درجه ۳ شنای در دو بخش بانوان و آقایان است .
حکمتی اصل افزود: این کلاس ها در دو بخش بانوان از ۱۷تا ۲۴تیرماه و در بخش آقایان از ۲۶تیرماه تا ۲مرداد ماه بصورت تئوری و عملی و با حمایت و اسپانسری هتل المپیک یاسوج برگزار می شود.
رئیس هیات شنای استان از شرکت ۲۳ نفر از بانوان از استان های فارس ،اصفهان ،یزد ،چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه وبویراحمد و ۱۵نفر از آقایان از استان های خوزستان ،فارس ،اصفهان و کهگیلویه وبویراحمد خبر داد
 
 وی ادامه داد :آئین افتتاحیه کلاس مربیگری شنای بانوان ساعت ۸و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۸تیرماه با حضور مسئولین اداره کل ،هیات شنای استان و مدیریت هتل المپیک در محل استخری شنای هتل المپیک یاسوج برگزار می شود.
در جلسه هماهنگی برگزاری کلاس های مربیگری درجه ۳ شنا که در محل دفتر مدیریت هتل المپیک یاسوج و با حضور توکل آزادی مدیر هتل المپیک یاسوج ،عباس شجاعی فر معاون توسعه ورزش اداره کل ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ،احمد حکمتی اصل رئیس هیات شنای استان ،محمدی دبیر هیات استان ،مریم پرویزی سرپرست دوره مربیگری بانوان ،بیرون مدرس فدراسیون شنای کشور ،خردمند مدیر روابط عمومی هتل المپیک و صالحی مسئول استخر شنای بانوان هتل المپیک برگزار شد در خصوص نحوه ،زمان و مکان برگزاری دورس تئوری و عملی و مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره تبادل نظر شد .
 ،مدیر هتل المپیک یاسوج در این نشست  ،ضمن خیر مقدم ،خدمت به مردم و ورزشکاران را از اهداف مدیریت این هتل عنوان و اظهار داشت  :هتل المپیک یاسوج حامی ورزشکاران و قهرمان ملی استان و کشور است .
آزادی  خاطرنشان کرد ،مجموعه آبی ،سالن های بولینگ و بیلیارد ،سالن بدنسازی مجهز به تجهیزات روز دنیا ،سینمای سرپوشیده ۹ بعدی ،خوابگاه و رستوران در این هتل با بهترین امکانات و تجهیزات خبرداد .
مدیر هتل المپیک یاسوج از اختصاص سه اطاق برای خوابگاه ورزشکاران به ظرفیت ۲۵نفر خبر داد و افزود:این رقم تا ۵۰ نفر قابل افزایش است ،ظرفیت پذیرش سوئیت های این هتل ۱۱۰ نفر است .
آزادی ، از تخفیف ۳۰ درصدی به شرکت کنندگان در دوره مربیگری شنا در دو بخش بانوان و آقایان در استفاده از امکانات استخر و خوابگاه هتل خبر و اظهار امیدواری کرد هتل المیپک یاسوج میزبان شایسته ای در برگزاری دو دوره مربیگری شنای بانوان و آقایان باشد.
معاون توسعه ورزش اداره کل از حمایت و میزبانی مدیریت هتل المپیک یاسوج در برگزاری دوره مربیگری شنا ی بانوان و آقایان تقدیر و از انعقاد تفاهم نامه با مدیریت هتل المپیک یاسوج در برگزاری کلاسها و دور های آموزشی ،برگزاری مجامع هیات های استانی خبر و بر استفاده از امکانات و تجیهزات روز این هتل در رشته های ورزشی تاکید کرد .
شجاعی فر،توسعه زیر ساخت ها در ورزش استان را مهم و ضروری دانست و ضمن تاکید بر استفاده جوانان از امکانات ورزشی این هتل ، توجه به اصل آموزش را مهم برشمرد و گفت :ورزش شنا در زمان کرونا بیشترین آسیب را دید ، امیدواریم برگزاری این دوره بتواند باعث ارتقای سطح دانش ورزشکاران ومربیان شنای استان باشد.
در پایان این نشست  مقرر شد مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری شنای بانوان ساعت ۸و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۸تیرماه و با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان ،اعضای هیات شنای استان و شرکت کنندگان در محل استخر شنای هتل المپیک یاسوج برگزار شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت