پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 تیر 1401 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 123178

افتخاری دیگر برای ورزش استان

به گزارش صدای جنوب به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری واطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،اقبال پناه رئیس هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت :تیم بسکتبال سه نفره استان جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کرد. […]

به گزارش صدای جنوب به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری واطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،اقبال پناه رئیس هیات بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت :تیم بسکتبال سه نفره استان جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کرد.
حشمت الله اقبال پناه ،رئیس هیات بسکتبال کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت : تیم خانه بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه مسابقات تعین رنگینگ مسابقات ۳×۳به میزبانی تهران پس از رقابت با تیم های پیشگامان ایرانیان . ملوان بندر انزلی . پویش کردستان مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کرد .
اقبال پناه رئیس هیات بسکتبال استان افزود:مسابقات لیگ برتر با شرکت ۱۶ تیم از تاریخ ۲۳ تیر ماه آغاز می شود.
رئیس هیات بسکتبال کهگیلویه وبویراحمد افزود:تیم خانه بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ابتدا با کسب مقام سوم در مرحله مقدماتی جنوب کشور که با ۱۳ تیم در شیراز برگزارشد توانست در مرحله نهایی با برتری مقابل تیم های ملوان انزلی و پویش کردستان به لیگ برتر رقابتهای سه نفره کشور صعود کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت