پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 تیر 1401 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 123208

استوری امیدوار کننده رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در حین سفر به تهران

  به گزارش صدای جنوب؛طی روزهای پیش، رئیس سازمان جهاد کشاورزی در بازدید رییس کمیسیون کشاورزی و آب مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان منابع طبیعی کشور از مناطق آلوده به آفت پروانه سفید برگ‌ خوار و جوانه خوار بلوط استان کهگیلویه و بویراحمد، یک پیشنهاد حساب شده و تخصصی ارائه دادند که یک روز […]

 

به گزارش صدای جنوب؛طی روزهای پیش، رئیس سازمان جهاد کشاورزی در بازدید رییس کمیسیون کشاورزی و آب مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان منابع طبیعی کشور از مناطق آلوده به آفت پروانه سفید برگ‌ خوار و جوانه خوار بلوط استان کهگیلویه و بویراحمد، یک پیشنهاد حساب شده و تخصصی ارائه دادند که یک روز پس از آن استاندار خبر از تصویب آن داد که در سایتهای خبری استان بازتاب گسترده ای داشت.

پیشنهاد دکتر معتمدی مبنی بر ” تشکیل موسسه تحقیقات و مدیریت بلوط زاگرس” وقت شناسانه و مبتنی بر آینده نگری بود چرا که این مرکز می تواند نه تنها امسال بلکه برای سالیان سال تحقیقات مفید فایده ای پیرامون درختان ارزشمند بلوط را انجام دهد.

فاکتورهای تجربه، تخصص و تعهد در وجود مدیر کل جهاد کشاورزی همراه با عملکرد موفقی که وی در کمتر از یکسال حضور بر کرسی سازمان جهاد استان داشته و بارها مورد تمجید و تایید استاندار، وزیر جهاد کشاورزی و افکار عمومی استان قرار گرفته، نوید روزهای خوشی را برای آینده حوزه کشاورزی استان می دهد.

قطعا رویکرد تحول زای دکتر معتمدی علیرغم کاستی ها و محدودیت ها، منتج به نتیجه خواهد شد.

در این راستا، دیشب یک استوری امیدوار کننده از وی ملاحظه گردید که بررسی و لحاظ آن در این سایت خبری خالی از لطف نیست. این استوری از طرف سید علی معتمدی همراه با مهندس جاوید بخت (که اتفاقاوی نیز در حوزه منابع طبیعی کارکشته است) به منظور پیگیری مصوبات و اعتبارات حوزه کشاورزی و منابع طبیعی استان نمایه شده که خبر از حضور این دو مسئول در نشستی مهم و اثرگذار با وزیر جهاد کشاورزی، معاونین وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها می دهد.

لازم است، تقدیر و تشکر صمیمانه داشته باشیم از هر دو مسئول و‌ مخصوصا دکتر معتمدی که این روزها با سماجت ها و پیشنهاد های راهبردی، خدمت به مردم استان را در سرلوحه اعمال خویش قرار داده و بالاترین سرمایه انسانی یعنی امید را در دل دوست داران محیط زیست و کشاورزان زنده کرده است.

اکیدا شایسته یادآوری است؛ بودجه ادارات کل استان هرگز کفاف حل مشکلات را نمی کند. به عبارت بهتر؛ یک مدیر زمانی موفق خواهد شد که بتواند از توانمندی، ارتباطات، پیشنهادهای سازنده و سماجت ( پیگیری مداوم) خود در پایتخت، نهایت بهره را ببرد تا با قانع کردن مسئولان وزارتی و ارگانهای مهم کشور، بخشی از مشکلات زیر ساختی و‌ اولویت ها، در دستور کار عینی گنجانده شود و نهایتا با تزریق بودجه رنگ عملیاتی به خود بگیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت