پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1401 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 123229

فرماندار چرام در سامانه سامد به شهروندان پاسخ داد

سید عبدالرحمان توفیقیان روز دوشنبه بعد از این حضور به  خبرنگاران گفت: در این سامانه به ۱۵ تماس شهروندان در مدت یک ساعت پاسخگویی شد. به گزارش صدای جنوب؛توفیقیان ضمن شنیدن و ثبت درخواست ها و مشکلات مردم، در خصوص رفع آنها دستور لازم را به دستگاه های اجرایی و خدماتی ذیربط صادر کرد و […]

سید عبدالرحمان توفیقیان روز دوشنبه بعد از این حضور به  خبرنگاران گفت: در این سامانه به ۱۵ تماس شهروندان در مدت یک ساعت پاسخگویی شد.
به گزارش صدای جنوب؛توفیقیان ضمن شنیدن و ثبت درخواست ها و مشکلات مردم، در خصوص رفع آنها دستور لازم را به دستگاه های اجرایی و خدماتی ذیربط صادر کرد و گفت: دستگاه ها نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
وی با بیان این که ۵۰درصد تماس‌ها در خصوص کارهای عمرانی و حضور فرماندار در روستاهها بود ادامه داد: همانطور که قبلا هم قول داده بودیم چرام کارگاه عمرانی شده و تلاش می کنیم در کمترین زمان پروژهها مورد بهره برداری قرار گیرند.
دکتر توفیقیان گفت: تماس هایی هم از سوی افراد در خصوص وضعیت معادن صورت گرفت خوشبختانه طی جلسات مکرری که در همین رابطه برگزار گردید ،قرار بر این شده که یک واحد خردایش و دانه بندی بوکسیت در منطقه سرفاریاب احداث گردد.
فرماندار چرام افزود: خوشبختانه ارتباط مجموعه مدیران شهرستان با مردم صمیمی است و در اکثر روزها دیدار مردمی در فرماندار برنامه ریزی شده و حتی در روزهای دیگر کاری نیز پذیرای ارباب رجوع در فرمانداری هستیم و در جلسات رسمی و غیررسمی به حرفها و درد دل‌های مردم گوش داده و برای رفع مشکلات آنان در پی چاره جویی هستم.
دکتر توفیقیان اضافه کرد: سامانه گویا۱۱۱، بدون هیچ هزینه ای امکان دسترسی شهروندان از همه نقاط کشور با دولت را آسان کرده و منجر به کاهش هزینه ها و رفت و آمدها برای مردم شده است.
فرماندار در پایان ضمن پیگیری و جواب سریع به این درخواست ها گفت: به جد پیگیر درخواست ها می باشم و از مدیرکل بازرسی استانداری استان که این وقت را در اختیار گذاشتند تا پاسخگوی مردم باشد تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت