پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1401 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 123240

ضعف در زمان بحران قابل پذیرش نیست و دستگاهها در آمادگی کامل باشند

به گزارش صدای جنوب وروابط عمومی فرمانداری چرام ، سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با حضور”سید عبدالرحمان توفیقیان ” فرماندار شهرستان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد. فرماندار شهرستان  با اشاره به اهمیت مسائل مربوط به پیشگیری و مقابله با بحران اظهار داشت : از عوامل مهم در مدیریت و […]

به گزارش صدای جنوب وروابط عمومی فرمانداری چرام ، سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با حضور”سید عبدالرحمان توفیقیان ” فرماندار شهرستان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.
فرماندار شهرستان  با اشاره به اهمیت مسائل مربوط به پیشگیری و مقابله با بحران اظهار داشت : از عوامل مهم در مدیریت و مقابله با بحران  مرحله پیشگیری است.
وی  با تاکید بر آمادگی کامل  گفت : در شرایط و وضعیت خاص آب و هوایی و اقلیمی باید همواره منتظر  بروز  بحران باشیم و مسایل مربوط به بحران فصل و زمان مشخصی ندارد و ودر فاصله کوتاهی بعضا منجر به شرایط بحرانی در منطقه می گردد .
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ، اطلاع رسانی بموقع ، فرهنگ سازی و  آموزش را در پشگیری از حوادث و مدیریت بحران  ضروری دانست و افزود : آمادگی برای پیشگیری و مقابله اجتناب ناپذیر است ، طبعاً ابتدا  پیشگیری و بعد مقابله مد نظر خواهد بودو در این خصوص با برگزاری دوره های  توجیهی  و آموزشی بویژه آموزش همگانی و عمومی باید آمادگی لازم در تمامی سطوح ایجاد کرد.
فرماندار چرام گفت: اموزش نیروها بویژه  در زمینه  پیشگیری از حوادث همواره باید مورد توجه  قرارگیرد.
توفیقیان گفت:ضعف در زمان بحران قابل پذیرش نیست و دستگاهها در آمادگی کامل باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت