پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 تیر 1401 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 123269

لزوم دریافت وام اشتغال به روستاییان

به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری چرام روز سه شنبه ۱۴۰۱/۴/۲۱ فرماندار چرام بهمراه بخشدار سرفاریاب و تعدادی از روسای ادارت از تعدادی روستای بخش سرفاریاب بازدید کرند.این بازدید و دیدار با اهالی این روستاها به منظور جویا شدن مشکلات مردم در حوزه های خدمات رسانی و شناسایی بهتر منطقه بود. دکتر توفیقیان […]

به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری چرام روز سه شنبه ۱۴۰۱/۴/۲۱ فرماندار چرام بهمراه بخشدار سرفاریاب و تعدادی از روسای ادارت از تعدادی روستای بخش سرفاریاب بازدید کرند.این بازدید و دیدار با اهالی این روستاها به منظور جویا شدن مشکلات مردم در حوزه های خدمات رسانی و شناسایی بهتر منطقه بود.

دکتر توفیقیان فرماندار چرام در تاوه سفیدگفت: افراد متقاضی که ساکن روستاها با مراجعه به فرمانداری بخشداری و فرمانداری خود برای اخذ تسهیلات اشتغال زایی روستایی و مسکن ثبت نام نمایند.

فرماندار در جمع مردم دلی خلیفه ای در سخنانی بر اهتمام دولت به محرومیت زدایی روستایی اشاره کرد و تلاش مجموعه شورای اداری شهرستان در این خصوص را جز اولویت برنامه های کاری عنوان کرد.

فرماندار چرام در خصوص آسفالت جاده دسترسی این روستاها که اصلی ترین مطالبه اهالی آنها بود عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی حضورمان بازدید میدانی از وضعیت این جاده بود و در خصوص آسفالت این معبر هرآنچه در توان داریم به کار خواهیم بست و با مقامات استانی مکاتبه و رایزنی خواهیم کرد.

فرماندار اهتمام ورزیدن به کشاورزی مردم را ستود و افزود: گاز رسانی به این روستاها جزو برنامه های شرکت گاز است و تلاش می کنیم تا هر چه زودتر عملیاتی شود.

توفیقیان به همراه هیات همراه ابتدا از روند کار پل روستای تاوه سفید بازدید سپس از روستای تاوه سفید، روستای رودخانه سادات، وهمچنین دلی خلیفه ای و خط انتقال آب دلی مو به سادات  بازدید کردند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت