پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 تیر 1401 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 123349

امام جمعه سوق عنوان کرد:

ضرورت تاسیس بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان کهگیلویه در راستای تحقق عدالت اجتماعی

حجت الاسلام کیانی اصل اظهار کرد: متاسفانه مردم ما به علت نبود بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان علیرغم  پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، از خدمات رفاهی آن بی بهره هستند و نیاز به بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان در راستای تحقق عدالت اجتماعی ضروری به نظر می رسد.

صدای جنوب:

امام جمعه سوق باتبریک ولادت امام هادی و ولادت امام موسی کاظم (ع)
گفت: بزرگترین میراث امام هادی علیه السلام زیارت جامعه کبیره است ، زیارتی که در مورد امام شناسی است و اگر این زیارت نباشد خیلی از مقامات ائمه را متوجه نمی شویم و در عبارت وساسه العباد تصریح به این دارد که دین از سیاست جدا نیست.
حجت الاسلام کیانی اصل ادامه داد: وقتی سخن از ولایت امام کاظم علیه السلام می شود باید به این حقیقت توجه کنیم که از اصلی‌ترین مولفه های قرار گرفتن ذیل ولایت ، اتصاف آن به یکی از مهمترین اوصاف متقین است. وی گفت: بردباری ، بهترین ردائی است که انسان بر دوش خود می اندازد ، پس اگر بردبار نیستی بردباری بورز.
کیانی اصل خاطرنشان کرد: از دلایل اصلی گسترش تشیع در ایران دو عامل هجرت و سادات به ویژه فرزندان امام کاظم علیه السلام به کشور و تشکیل حکومت شیعی صفویان از سادات موسوی است.
وی افزود: حضور با برکت امام رضا علیه السلام و حضور با برکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ایران و دیگر فرزندان امام کاظم به ایران موجبات تشیع در ایران را فراهم کردند.
خطیب جمعه سوق بااشاره به آغاز هفته بهزیستی و روز تامین اجتماعی، گفت: این روزا به کسانی که وظیفه خدمت رسانی به بی سرپرستان و معلولان جسمی و ذهنی را دارند تبریک عرض میکنیم و از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر میکنیم.
وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی بازوی تحقق عدالت اجتماعی در کشور است ، کار ویژه تامین اجتماعی باز توزیع عادلانه درآمدها در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص اقشار آسیب پذیر از طریق ساز و کارهای حمایتی و درمان گری است تا بتوان به جامعه پویا و رو به رشد با امید به فردایی بهتر دست پیدا کرد.
کیانی اصل تصریح کرد: متاسفانه مردم ما به علت نبود بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان علیرغم  پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، از خدمات رفاهی آن بی بهره هستند و نیاز به بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان در راستای تحقق عدالت اجتماعی ضروری به نظر می رسد.
وی باتبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت:
شورای نگهبان جایگاهی بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به همین دلیل یکی از نهادهایی است که دشمن بیشترین حجم ها را به او وارد کرده است.
خطیب جمعه سوق بابیان اینکه شورای نگهبان دیدگاه بلند صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام است، گفت: شورای نگهبان مایه اطمینان و سکینه قلوب مومنین و در حقیقت نبض نظام اسلامی به شمار می رود.
وی بااشاره به حضور ایران در دریای سرخ و هراس راهبردی جدید صهیونیست ها گفت: مقامات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند ۴ کشتی نظامی ایران در دریای سرخ در هفته های اخیر می پرداختند و همین تصاویر باعث شده که ترس و وحشت سراسر وجود صهیونیستی ها را فرا گیرد.
خطیب جمعه سوق گفت: ایران با حضور قدرتمند خود بیخ گوش رژیم غاصب صهیونیستی ، این پیام را به آنها داد تا حرکات آنها را زیر نظر دارد و اگر دست از پا خطا کنند عاقبت سنگینی در انتظار آنها خواهد بود.
کیانی اصل باتبریک سالروز تاسیس نیروی انتظامی و قدردانی از خدمات شبانه روزی و تلاش‌ها و فداکاری هایی که در راه تامین و برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه انجام می دهند گفت: این زحمات بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی تاکید کرد: بخش عظیمی از موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی نشات گرفته از تلاش های هوشمندانه مستمر و بی دریغ خادمان  نیروی انتظامی است که خاضعانه جان خود را بر طبق اخلاص نهاد و امنیت کشور عزیزمان حراست و محافظت نموده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت