پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1395 ساعت 05:11:: شناسه خبر: 12340

برنامه های کمیته اصناف دهه فجر کهگیلویه تشریح شد

عین الله اخوان با اعلام برنامه‌های کمیته اصناف این شهرستان به مناسبت دهه فجر از برگزاری همایشی به همین مناسبت با حضور صنوف مختلف خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه با اعلام برنامه‌های کمیته اصناف این شهرستان در دهه فجر از برگزاری همایشی به همین مناسبت با حضور صنوف مختلف خبر داد و اظهار کرد:حضور اصناف در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر از همیشه خواهد بود.

عین الله اخوان در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود : به منظور فراهم سازی زمینه‌ی مشارکت و حضور مؤثر اصناف و کسبه در برگزاری آئین های بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به چاپ اطلاعیه در سطح شهرستان می شود.

وی تصریح کرد: در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش اصناف در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ،همایشی ویژه کسبه و اصناف برای ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی در یکی از روزهای ایام دهه فجر با حضور هیات رییسه‌ اتحادیه‌های صنفی و تمام کسبه برگزار می شود.
اخوان حضور در گلزار شهدای دهدشت ومشارکت در برنامه های دیگر کمیته های شهرستان را از دیگر برنامه های کمیته اصناف عنوان کرد.

عین الله اخوان ادامه داد:با مشارکت حوزه بسیج اصناف شهرستان برنامه ریزی برای تجلیل از ایثارگران جامعه اصناف و خانواده معظم آنان نیز پیش بینی شده است.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه گفت: برای  آذین بندی و تزئینات محیطی بازار با همکاری و مشارکت اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف انواع بنر ، تراکت و کتاب مرتبط با اصناف اقدام شده و سیمای بازار شهردهدشت متناسب با آن ایام آذین بندی می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت