پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1401 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 123506

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام بمناسبت عید غدیر خم

صدای جنوب؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با صدور پیامی عید غدیر خم را تبریک گفت. در این پیام آمده است: غدیر، تنها یک حادثه تاریخی وصرفاً نام یک سرزمین نیست ، بلکه یک تفکر بنیادی و چشمه ای خروشان از تداوم خط نبوت است که تا پایان هستی می جوشد . غدیر، سرچشمه […]

صدای جنوب؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با صدور پیامی عید غدیر خم را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

غدیر، تنها یک حادثه تاریخی وصرفاً نام یک سرزمین نیست ، بلکه یک تفکر بنیادی و چشمه ای خروشان از تداوم خط نبوت است که تا پایان هستی می جوشد .
غدیر، سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه تفتیده “خم” به جام محبت دوست‌داران پیامبر و خاندانش جاری است. نشانه‌ای است از تداوم خط نبوت، روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خشنودی خداست. پیشوند غدیر، رسالت است و پسوند آن، ولایت و امامت. غدیر روز تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی(ع) و عید پیمان و عهد است.

رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است.

غدیر این عید بزرگ و این حادثه ، بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت ، و بر ماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده در راه تحقق آرمانهای والای نظام و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سرتا سر گیتی گام برداریم.

اینجانب با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان چرام ، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره گیری از آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی پور
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت