پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1401 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 123525

پیام تبریک فرماندار چرام به مناسبت عیدغدیرخم

فرماندار شهرستان عید غدیر خم را به تمام عاشقان ولایت وامامت به ویژه مردم شریف و ولایت مدار چرام تبریک گفت.   به گزارش صدای جنوب؛ به مناسبت عید بزرگ امامت و ولایت عید غدیر خم ،سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار شهرستان چرام متن پیامی بدین شرح صادر نمود .   بسم الله الرحمن الرحیم   […]

فرماندار شهرستان عید غدیر خم را به تمام عاشقان ولایت وامامت به ویژه مردم شریف و ولایت مدار چرام تبریک گفت.

 

به گزارش صدای جنوب؛ به مناسبت عید بزرگ امامت و ولایت عید غدیر خم ،سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار شهرستان چرام متن پیامی بدین شرح صادر نمود .

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

“الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً”

غدیرتداوم رسالت محمد (صل الله علیه وآله وسلم) در ولایت علی (علیه السلام) است . غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است . عید انسانیت وکمال است. عید شعله افکنی بر اندیشه های باطل و عید امید آفرینی در دل هاست.

عید غدیر  واقعه ای که چراغ راه مسیر بشر برای گام برداشتن در مسیر خرد و انسانیت و نشانه ای بی بدیل در تکمیل دین و زندگی اخلاق مدارانه بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعیدغدیرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف چرام تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

 

سید عبدالرحمان توفیقیان

فرماندار شهرستان چرام

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت